Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+12
TheEmpress
Flaffer
Harriet Wraa
Klitte
Nithler
Drizer
Tinno
Spikey
Ida Simonsen
Jonathan
Nobody
Baragos
16 deltagere

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Ons 1 Jun - 22:37

    Hmm, jeg vil stadig være enig med Ida isæt med den sidste tale hun holdte.
    Vi bliver nød til at gøre noget, drastisk !
    Og desvære vil det sige en lynchning, men ved ikke om vi måske skal kigge andre veje? Ikke for at fjerne min mistanke på Hybendal endnu, den er for stor og jeg vil holde ekstra god fast på min høtyv mens hun er i nærheden..

    Men en anden ting vi ikke har overvejet kan også være at tyvene er iblandt dem som ikke siger noget?
    Der er kun en som ikke har stemt overhovedet på nogle af vores afstemninger og det er; Nithler...
    Ikke at jeg vækker mistanke, men det er en mulighed for dem som ikke er aktive i vores diskusioner bare sidder og lytter med og venter til vores beslutninger er taget før de går i aktion?
    Kan ikke lige se om der er nogen eller hvem som er mindre eller mere aktive end andre, men det kan også være et mønster, dem som skriver noget kan enten prøve at afbøje mistanken fra dem selv eller simpelhen vise at de er aktivt med, fordi de ikke ønsker at dø enten ved hængning eller ved kniven.. Men igen, dem som ikke siger noget kan vække lige så meget mistanke som dem som råber op?
    Og vi har desvære ingen mulighed (eller har vi?) til at finde ud af hvem Ea og Flaffer var? For det ville have haft betydning på vores domme?

    Jeg er desvære stadig meget mistænksom på Hybendal, og vil ikke fjerne min stemme på en lynchning, for helt ærligt, men elsker ikke en god lynchning? Men der er ikke andre som vækker mere eller mindre mistanke?
    avatar
    Hybendal
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 12
    Join date : 24/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Århus

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Hybendal Tors 2 Jun - 7:09

    Hvordan turde du sove så tungt og længe med tyve i vores midte? Hvordan kunne du føle dig sikker?

    Det var jo fordi jeg havde rustning på, ikk'å. Det giver bare bedre søvn når det foregår i fuld plade.

    Men ja, jeg må jo se mine (ellers, næsten, cirka, og dog..) fejlfrie slutninger komme tilbage og slå mig oven i hovedet. Det er sørme ikke nemt at virke overbevisende anklagende på en tænkemåde man selv udøver. Og måske lidt dobbeltmoralsk. Bare en smule.

    Men du har jo ret, Ida. Det ville være noget af et dobbeltarbejde for tyvene at forsøge at få dig slået ihjel, og et spild af nattens begrænsede gerninger.

    Så lige meget hvad, så kan det jo være vi skal til at kigge andetsteds. Der er jo trods alt tre-fire slyngeltyper heromkring, så de må jo fylde mere end en person.
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Tors 2 Jun - 10:32

    - Den magiske rustning - Denne rustning, lavet af dværgene og ristet med mægtige runer, beskytter eventyren mod de andre. Vedkommende skal have én stemme ekstra for at blive lynchet. Beskytter desværre ikke mod Tyvene om natten, da den er for tung til at sove i.

    Jeg beklager, men du er stadig den eneste i det her selskab, som jeg har en klar mistanke til lige nu.
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ellen Østergaard Tors 2 Jun - 20:45

    (Jeg er på sjælland i de næste dage, så jeg man få svært ved at få mulighed for at poste.) Jeg holder fast i min tidligere stemme.**vote Lynch hybendahl**
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Fre 3 Jun - 3:01

    Jeg holder også fast ved min stemme; **vote Lynch Hybendal**
    avatar
    Hybendal
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 12
    Join date : 24/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Århus

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Hybendal Fre 3 Jun - 3:47

    - Den magiske rustning - Denne rustning, lavet af dværgene og ristet med mægtige runer, beskytter eventyren mod de andre. Vedkommende skal have én stemme ekstra for at blive lynchet. Beskytter desværre ikke mod Tyvene om natten, da den er for tung til at sove i.

    Men jeg har jo tydeligvis også sovet om dagen, ikk'å.

    Men hvis det skal være sådan, så vid at jeg går villigt i døden for den større sag. The greater good, as they were wont to call it during the French Revolution (where they killed innocent people, I might add).

    Jeg bliver martyr! Mit blod skal løbe ned ad væggene, og i dets kølvand (så meget er der) skal formes navne, beskrivelser, sigende pile etc., og I vil være bedre påklædt til ikke at træffe dårlige beslutninger baseret på fejlslutninger. Hvis min død kan lede mig til tyvene, så går jeg villigt til skafottet. Lov mig dog at I ikke lader jer forlede af folkeforførerne endnu engang. Justice for all!
    avatar
    Hybendal
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 12
    Join date : 24/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Århus

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Hybendal Fre 3 Jun - 3:48

    Justice for all!

    Except me scratch
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Fre 3 Jun - 10:08

    Stemmer:
    Hybendal: [6] - Harriet, Ida, Nobody, Ellen, Drizer, Jonathan, Tinno, -Nobody
    Ida: [1] - Hybendal
    Ikke stemt: [6] - , Gwan, Klitte, Nithler, Spikey. Nobody

    The (smaller) band of adventurers discussed amongst themselves for a long time that day, pointing fingers at a young woman who'd been so lucky to draw the longest straw when the magic armor needed a new owner. She'd been very excited about getting it, so she was struck with fatigue and slept for a while, which was "suspicious" in the eyes of certain others.

    Despite her claims of innocence and attempts at finding a real thief to blame, she was killed and her blood spilled in the name of justice. Examining her after the kill, the adventurers found neither secret markings or thieves' tools to suggest she was anything but a simple hence(wo)man.

    Afraid and feeling somewhat guilty, the adventurers went to sleep.


    Folk med ting at lave om natten må godt skrive til mig hurtigst muligt...jeg er dog ikke så meget ved computeren de næste dage, så kan risikere, at det først bliver søndag, jeg kan fortsætte, men jo før, jo bedre.

    Og så vil jeg gerne venligst bede om, at folk ikke "gentager" deres vote, eller i hvert fald lader være med at bruge voting formatet, hvis de gør det, da det gør det sværere for mig at tælle stemmer. Det er i orden at sige "jeg stemmer stadig på xx", men "min stemme er stadig **Vote Lynch xx**" frabedes Smile

    Desuden har I ikke fået fordelt sværdet. Jeg vil ikke gøre noget ved det nu, men det skal fordeles (sammen med rustningen og evt. andre ting, der er blevet "ledige"), inden Day 4 er slut.
    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Spikey Lør 4 Jun - 1:05

    Sorry jeg har været ret silent her i denne uge, men har haft tre eksamener og en konfirmation. Jeg skal nok være mere med fra nu af Smile
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Lør 4 Jun - 3:53

    Shh, ikke snakke om natten Wink
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Man 6 Jun - 8:30

    Jeg mangler stadig actions fra nogle af spillerne med nat-evner.

    Send dem senest mandag kl. 23:59, ellers antager jeg, at de pågældende ikke vil bruge nogle egenskaber om natten.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Man 6 Jun - 18:18

    The adventurers wake up on the 4th day, only to find Nithler with a sliced throat. Next to him lies the invisibility potion, he received from the dragon hoard.

    Day 4 er nu startet.

    Første opgave er at fordele Sværd, Rustning og Usynlighedsdrik.

    Soft deadline Torsdag kl. 23:59.

    Spillere:
    Drizer
    Ea
    Ellen
    Flaffer
    Gwan
    Harriet
    Hybendal
    Ida
    Jonathan
    Klitte
    Nithler
    Nobody
    Spikey
    Tinno

    Med 10 spillere tilbage, kræves der 6 stemmer for at træffe en beslutning.
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Man 6 Jun - 20:12

    Gaaaab.. Godmorgen..

    Hmm,nu begynder det at blive kritisk, jeg har ikke den fjerneste ide om hvem der er hvem...
    men ved at kigge på hvad de forskellige ting gør:

    - Det magiske sværd - Den, der besidder dette magiske, ædelstensbesatte sværd, har +1 Stemme.
    - Den magiske rustning - Denne rustning, lavet af dværgene og ristet med mægtige runer, beskytter eventyren mod de andre. Vedkommende skal have én stemme ekstra for at blive lynchet. Beskytter desværre ikke mod Tyvene om natten, da den er for tung til at sove i.
    - Usynlighedsdrik - Denne helt gennemsigtige drik kan gøre drikkeren usynlig. Vedkommende kan ikke lynches eller dræbes af Tyvene i én Dag + Nat, da de ikke kan finde drikkeren. Troldmanden kan dog stadig bruge sin magi mod vedkommende, da han kan opdage magi.
    - Helende drik - Denne drik kan redde ejeren fra døden én gang, hvis vedkommende bliver overfaldet af Tyvene, Snigmorderen eller Krigeren. Kan dog ikke redde drikkeren fra at blive hængt (det er svært at drikke med en strik om halsen).

    Kan vi jo se at Nithler ikke har brugt sin potion og det må jo så være fordi der er en anden som har slået ham ihjel fx troldmanden eller måske... en heks!?
    Vores første opgaver, givet fra borgmesteren lyder jo at vi må endnu engang fordele tingene fra dragens hule.. Desvære tror jeg heller ikke rigtig der er nogen som har lyst til at tage dem frivilligt, vel?
    Nogen som har en eller anden form for mistanke til de andre?
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Man 6 Jun - 20:34

    Usynlighedsdrikken skal bruges præventivt. Det nytter jo ikke noget at gøre sig usynlig, hvis tyvene allerede har fat i nakken på en, så det er med stor sandsynlighed derfor, han ikke har brugt den. Hvis han havde vidst, at de var efter ham, så kunne han have brugt den og undgået døden, men på samme måde som den helende drik ikke kan bruges, hvis man hænger med halsen i strikken, så kan usynlighedsdrikken heller ikke bruges, hvis man allerede er i kløerne på nogen. Så vidt jeg ved, er troldmanden ikke i besiddelse af doomsday-spells, men derimod evnen til at se ind i folks sind. Og nu vi er ved troldmanden... Er der nogen, der har lyst til at melde sig som værende kriger, præst eller troldmand? Det er risikabelt, da de får et par bulls eyes i hovedet, men det giver os en masse sikre kort og dermed en meget større chance for at ramme de skyldige. Hvis troldmanden eks. har set en tyv, så kan det være en fordel at stå frem, da vi både har en præst (og en helende drik og en usynlighedsdrik) til at holde vedkommende sikker fra tyvenes lange fingre, indtil vi har fundet dem og slået dem ihjel. Der er selvfølgelig en stor risiko forbundet, men vi nærmer os et tidspunkt, hvor vi snart skal få ram på nogle tyve, hvis ikke vi alle skal dø for deres hånd.

    [Får vi hints om folks identitet, når de dør? Her tænker jeg både på tyv/følgesvend og kriger/præst/troldmand/snigmorder]
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Tirs 7 Jun - 5:03

    Vi er ved at nærme os et kritisk tidspunkt, så det ville begynde at være klogt at afsløre sig selv som værende kriger og Troldmand. Præsten synes jeg dog personligt ville være klogest at holde skjult så vedkommende kan beskytte troldmanden. Hvis alt så går som planlagt kan troldmanden få usynlighedsdrikken og blive holdt i live i 3 døgn, hvilket burde være nok til at kunne finde mindst én tyv. (1. nat = beskyttelse fra præsten, 2. nat = usynlighedsdrik, 3. nat = beskyttelse fra præsten).

    Og for ikke at få dette til at lyde som et råb fra en varulv der ønsker at få de bedste targets vist frem, kan jeg starte med at sige at jeg er kriger, og hvis tyvene prøver på noget med mig om natten, skærer jeg halsen over på den nærmeste. Dermed sagt ville jeg også sige at det ville være klogt at give mig rustningen, så den ikke havner i hænderne på en tyv. Rustningen vil ikke give mig stemmefordele, men jeg vil bare holde den så ingen tyv får den.
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Tirs 7 Jun - 5:15

    1. nat = beskyttelse fra præsten, 2. nat = usynlighedsdrik, 3. nat = beskyttelse fra præsten, 4. nat = helende drik, 5. nat = beskyttelse fra præsten Wink

    Jeg stemmer for at give Gwan rustningen. For det første er vi sikker på, at hun ikke er tyv (medmindre en anden vil erklære sig selv som kriger?) og for det andet slår tyvene hende sandsynligvis ikke ihjel, nu de kender hendes identitet, da der i så fald vil ryge en af tyvene i svinget.
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Tirs 7 Jun - 6:44

    Det lyder helt sikkert som en god ide, jeg er med på at give Gwan rustningen med mindre der er en anden der vil så frem om krigeren. vi kunne også gemme den til troldmanden hvis den person vil stå frem men jeg syntes nu ikke at det ville være en for god ide da vi så bare ville give tyvene en måde at slippe af med krigeren på.

    så er planen at give rustningen til Gwan og så finde ud af hvordan vi fordeler resten?

    Ida har allerede en ting og jeg stoler ikke nok på hende til at hun skal have flere så er der andre der vil stå frem af mængden og foreslå at tage imod noget?
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Tirs 7 Jun - 8:51

    Alex og Ida, i har ikke lyst til at stille jer frem? :p
    Synes det ville være klogt at give den til Gwan, men igen hvis en anden claimer at være kriger??
    Men ja, der skal ske noget drastisk og hurtigt så vi kan få ramt på nogle skurke?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Tirs 7 Jun - 10:04

    Jeg har intet imod at tage nogle ting men hvis ejg stiller mig frem for at tage noget og jeg så får det og derefter ikke dør så får det abre argumentet for "han blev ikke dræbt derfor må han være en tyv" hvorefter jeg bliver lynchet. Jeg ville gerne kunne stå frem for at vi ahr et ekstra free card men jeg er bare en almindelig eventyre.

    Vi skal snart til at have ramt en tyv for ellers begynder vi at have et problem. der er 10 tilbage hvoraf(ud fra hvad jeg forstod i første post) der er 4 tyve. så hvis vi ikke rammer en tyv idag eller i morgen så kan det godt være at vi har nok så mange krigere, præster og troldmænd men vi dør stadigvæk til tyvene.

    jeg stemmer for at give Gwan rustningen og så give resten ud at random med mindre der en andre med nogle foreslag
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Tirs 7 Jun - 10:32

    Jeg er enig med Alex, jeg er også bare almindelig eventurer og det vil sige at vi (ihvertfald) kender 3 roller...
    Så vi skal helst snart have fundet ud af hvem der er hvem... Gwan må for min skyld gerne få rustningen, den kan hun bruge mere end os andre...
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Jonathan Tirs 7 Jun - 16:44

    Well... Jeg er med på at give rustningen til Gwan, men ud over det er der ikke nogen jeg er sikre på... Er der nogen som helst der har en eller anden form for mistanke? Bare et gut feeling lige nu ville være godt, vi har jo ikke andet at gå efter.
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Tirs 7 Jun - 21:20

    Hvis I virkelig vil have min gutfeeling på bordet - og den er ikke ret god og kan ikke begrundes - så ser min sådan her ud:

    Drizer - ikke tyv
    Ellen - pas
    Gwan - ikke tyv
    Harriet - ikke tyv
    Ida - ikke tyv
    Jonathan - tyv
    Klitte - tyv
    Nobody - ikke tyv
    Spikey - ingen idé, for hun har ikke sagt et klap xD
    Tinno - pas

    For jer der har spillet med mig IRL, så er det her langt fra den normale gutfeeling, jeg får, ud fra hvordan folk taler, sidder, etc. xD Jeg kan ikke rigtig begrunde det på nogen måde, men det er sådan, jeg har det. Er der nogen, der har tilføjelser? Andre gutfeelings? Forsvar? Angreb?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Ons 8 Jun - 1:43

    Ellen har ikke sagt noget som kunne give et clue om hun er tyv, jeg har ikke rigtig noget følelelse nogen af vejene. tinno tror jeg (ud fra hvad han har sagt) ikke er en tyv.

    Men jeg har ikke nogen ide om hvem der ellers er hvad når jeg kigger på din liste. Jeg tror på Gwan når hun siger at hun er krigeren og jeg tror også på at Ida ikke er en tyv ud fra hvad hun har sagt indtil nu. Spikey har ikke sagt noget og kunne derfor godt være tyv og bare sidde og spille passivt fra sidelinjen(kunne også være en præst men det er mindre sandsynligt.

    Jeg tror vi skal kigge grundigt på de folk der ikke spiller aktivt for hvis jeg har ikke nogen følelse af at nogle af de aktive er tyve og måde sidder tyvene bare passivt og ser til mens vi stemmer på dem der snakker fordi vi tror de er tyve.
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Ons 8 Jun - 2:57

    Det kan være de er passive og sidder og venter på at vi selv skal gøre det af med hinanden, (må vi have med i tankerne at de kan have travlt med eksamenerne, desvære) men det gør det ikke nemmere, er enig med Alex... Selvfølelig kan der være nogen som lyver (og det er der helt sikkert. *kigger på de andre i rummet*) men igen er enig med Alex vi bør tænke på dem som "undskyld eksamnerne presser" eller slet ikke forsvare sig selv, siden alle er blevet bedt om at skrive minimum hver dag såååååå ?
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Ons 8 Jun - 5:06

    Ida - du kan ikke give den helende drik videre :b Så vidt som jeg har forstået ihvertfald. Så 3 nætter

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 7 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Lør 27 Apr - 12:03