Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+12
TheEmpress
Flaffer
Harriet Wraa
Klitte
Nithler
Drizer
Tinno
Spikey
Ida Simonsen
Jonathan
Nobody
Baragos
16 deltagere

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Ons 15 Jun - 20:24

    Gwan, det kunne godt være, at Klitte beskyttede sig selv i nat, hvorefter han tog usynlighedsdrikken idag (som også virker i nat), for at holde sig selv beskyttet i længere tid Wink
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Ons 15 Jun - 20:27

    ah, selvfølgelig... Det kunne selvfølgelig også være en mulighed
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Fre 17 Jun - 3:11

    [Vi havde soft deadline igår, men der er ikke rigtig sket noget herinde. Er folk eksamenspressede?]
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Fre 17 Jun - 12:26

    Jeg tror mere det er omvendt, fordi folk ikke er i skle glemmer de at få ind på diverse forums osv. som man ellers sidder på i timerne Smile

    Jeg har svært ved at se hvad vi skal gøre lige nu, vi har taget en tyv så vi er ikke så pressede som tidligere men med det værende sagt så skal vi jo stadig finde nogle flere.

    Jeg tror ikke at birke er en tyv og jeg er sikker på at Gwan og Klitte ikke er og Ida virker bare for meget som Ida til at være tyv og så har vi ikke så mange tilbage.

    så altså er der nogle tyve imellem de følgende hvis jeg har ret(jeg ahr fjernet mig selv da jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er tyv Razz)

    Ellen
    Harriet
    Spikey
    Tinno

    3 tyve, 4 personer. sværere er det ikke
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Fre 17 Jun - 20:30

    ((Ja undskyld at jeg ikke lige har været aktiv Matematik eksamen knækkede mig lige (bogstavligttalt, lå syg i går) tror de fleste er eksamens pressede og det påvirker jo spillet indirekte..))

    Jeg har heller ikke noget clue på hvem der kunne være possible tyv, men må være enig med Alex der..
    Der er et par stykker der imellem som har været inaktive i dette spil, men er aktive i nogle af de andre topics såsom Tinno, hvilket viser at han jo er aktiv på forummet og evt. læser med i vores men bare sidder og venter til det bliver hans tur... ud af de 4 som alex nævner kan man se at Tinno, Spiket og Harriet er forholdvis inaktive... men det er den eneste mistanke jeg har..

    Skal vi se om vi kan nå en Hard Deadline?
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Fre 17 Jun - 21:14

    Listen er som følger:

    Drizer
    Ellen
    Gwan - kriger
    Harriet
    Ida
    Klitte - præst
    Nobody
    Spikey
    Tinno

    Altså er der tre tyve iblandt de syv personer, hvis identitet vi ikke kender. Personligt stoler jeg på både Drizer og Nobody, så det efterlader Ellen, Harriet, Spikey og Tinno. Både Ellen, Spikey og Tinno har generelt været ret inaktive, men det er i sig selv ikke noget at bygge en mistanke på. Jeg finder det derimod mistænkeligt, at Harriet i starten af spillet smed enorme bulls eyes i panden på sig selv og efterfølgende var sindssygt triggerhappy, hvorefter hun nu næsten aldrig siger noget, og hvis hun gør, så er det uden argumentation - der er endda nogle steder beskeder udelukkende med en stemme i og uden videre forklaring.
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Lør 18 Jun - 8:12

    (Drizer, tak for at du tror jeg er forum aktiv, men ærligt talt har jeg glemt alt om det, har ik været herinde de sidste par dage (Har gjort klar til studentergilde, spillet DotP osv.))

    To the issue at hand, så synes jeg nu det virker en smule mistænkeligt at Ida, Drizer og Nobody virker til at beskytte hinanden så meget.

    Jeg stoler stadig på Gwan og Klitte, men de sidste par kommentarer fra Ida, Nobody og Drizer for mig nu til at tænke om de prøver at beskytte hinanden. Jeg ved jeg selv bare er en almindelig eventyrer, spørgsmålet er jo så om i tror på mig.

    Jeg vil dog sige at Ida's pointe med Harriet virker god, om det er sandsynligt ved jeg ikke, specielt når jeg tænker på min egen grund til ikke at have skrevet, men det skal jeg ikke kunne sige med sikkerhed.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Lør 18 Jun - 9:29

    Troede, jeg torsdag havde sat en hard deadline, men det ser ikke sådan ud.

    Hard Deadline: Søndag kl. 23:59. Få nu skrevet noget!
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Lør 18 Jun - 9:32

    Jeg har vurderet min tiltro til Drizer og Nobody på baggrund af mine erfaringer fra tidligere spil angående argumentationsmetoder og specielt i forhold til deres respons på mine indlæg. Jeg kan godt komme med en længere teoretisk udredning i forhold til deres indlæg, men... Jeg advarer jer om, at det vil blive meget teknisk og meget underligt, da det vil være et forsøg på at vise mine tankestrømme på skrift xD

    Jeg synes derimod, det er værd at vende den om og overveje, at Drizer, Nobody og jeg uafhængigt af hinanden har udpeget Ellen, Harriet, Spikey og Tinno til at være mistænkelige.

    [Jeg vil lige på forhånd advare om, at jeg er væk hele dagen imorgen og derfor sandsynligvis først kan skrive i løbet af søndagen, så... Hvis jeg ikke svarer på kritik eller lignende er det derfor xD]
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 18 Jun - 9:39

    Heh, jeg kan forstå din mistanke Jens (Tinno), og jeg har selv heller ikke været aktiv de sidste par dage så mistanken byger mere på jeg kunne se du har været aktiv i nogle af de andre posts på forumet for noget tid siden Smile og jeg undskylder gerne mistanken hvis den var krankene Wink

    Jeg har sagt jeg er almindelig eventurer og det samme har Alex, men det kan du jo også vælge at tro på eller ej, men hvis du siger du er hvem du er jamen så er det jo Ellen, Herriet og Spikey som er under mistanke og der er 3 tyve i spil, hvilket er et godt sted at starte, og siden ingen har meldt sig på banen som troldmand vil jeg skyde et gæt på at det var Ea's rolle siden vi ikke har fundet fortryllede eller en troldmand endnu...
    Dette er mit første forum game og jeg er da også mistænkelig på Ida med hends teorier osv, men folk står inde for at hun er altid sådan og det tror jeg på... indtil videre har hun også været med til at udpege en tyv og hjulper mere end hvis hun selv var tyv/morder...

    (Undskyld mighty GM, de fleste er på eksamens stress, hvilket nok forklare fraværet i gamet)

    Jeg ikke hvor hoved eller hale er lige nu, men de øverste 3 ville være et godt sted at starte?
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Lør 18 Jun - 9:49

    Lige en kommentar til ida, du siger godt nok at i alle er nået frem til den samme konklusion uafhængigt af hinanden, men det kan jo ligeså godt bare være et spil.

    Det kan godt være at ida altid er på den måde, men betyder det netop ik også at hun kan bruge det til sin fordel hvis hun tænker så langt frem? Just food for thought...

    (jeg skal på arbejde i morgen så forvent nu ik at jeg svarer til efter jeg har taget mig en lur efter arbejde Smile )
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Lør 18 Jun - 9:53

    Lige en ting mere, så vidt jeg ligesom har hørt mig til om andre af denne type spil (gossip) har ida en tendens til at dø meget hurtigt til tyvene (werewolfs), fordi hun netop tænker så langt, men her er hun stadig i live... More food for thought...
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Lør 18 Jun - 10:17

    Jeg svarer gerne igen på den mistanke, ligesom jeg gjorde over for Hybendal; Jeg er i besiddelse af Den Helende Drik, hvilket vil sige, at tyvene mister et kill på at slå mig ihjel, hvilket vil være et totalt spild for dem. De har ikke råd til at misse et kill, hvis de skal vinde, så mit gæt er, at de "gemmer mig til sidst" i håbet om, at jeg vil skabe mistanke ved stadig at være i live, hvilket eventuelt vil få jer til at hænge mig, og fordi de med sikkerhed har tid nok til at slå mig ihjel, hvis de er alene med mig til sidst. Det vil på alle måder være decideret dumt af mig som tyv at bede om Den Helende Drik i starten af spillet, da det på ingen måde vil give mig en fordel som tyv, da den ikke kan beskytte mig fra en hængning, men derimod skaber en masse mistanke. Jeg gjorde det for at holde mig selv i live i lidt længere end én enkelt nat.

    Jeg har kun spillet tyv/varulv i ét enkelt spil, hvor jeg døde relativt hurtigt, fordi folk simpelthen var for bange for at lade mig leve. Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg får lov til at spille tyv/varulv, for det vil blive en allerhelvedes stor udfordring xD Jeg spiller meget åbent og logisk, hvilket vil sige, at jeg altid drager konklusioner ud fra gut-feelings og logiske slutninger. Gut-feelings bliver kun smidt på bordet, hvis der ikke er nogen logisk slutning at drage. Som tyv/varulv vil jeg skulle tage en masse logisk information og vende det om, så det peger væk fra mig, selvom det jo i virkeligheden peger på mig. Hvis ikke jeg gør det, vil folk opdage en forskel i min måde at spille på, og så er jeg busted.

    Udover det vil jeg påpege, at kun meget dumme tyve udpeger de andre tyve som folk, de kan stole på. Hvis jeg som tyv havde gjort, hvad du lige har sagt, og I lynchede mig på den mistanke og fandt ud af, at jeg var tyv, ville jeg dermed have afsløret både Drizer og Nobody som mine medsammensvorne.

    Drizer, hvis Ea havde været fortryllet, ville den fortryllede også være død (medmindre det er en snigmorder, men sandsynligheden er ret lille)
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Søn 19 Jun - 1:23

    True shit. Jeg vil bare lige spørge igen hvad der skete sidste nat med Klitte and all that?

    Og Ida, uanset din forklaring på hvor dumt det ville være spillet, kan jeg ikke lade være med at tage Tinno's observation med mig. Ja, det ville være SUPER dumt for en tyv - men ikke for snigmorderen. For hvis snigmorderen bliver lynchet og dermed tager de 2 andre tyve med i faldet, er det egentlig talt snigmorderen ligegyldigt, da han er død.
    Dermed ikke sagt at jeg synes vi skal hænge Ida, men bare at hendes mistanke ikke er væk fra min side.

    Og troldmanden har stadig ikke lyst til at melde sig?
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Søn 19 Jun - 21:54

    Det kan kun Klitte selv svare på, og ham ser vi først i morgen Wink

    Det ville være lige så dumt for snigmorderen, hvis ikke dummere, da det vil afsløre snigmorderen over for de andre tyve, og hvis der er én ting, som tyve gerne vil, så er det at komme af med snigmorderen. Og selv hvis jeg var snigmorderen og netop har udpeget Drizer og Nobody til at være mine med-tyve, hvorfor pokker går de så med på legen? Så skulle jeg være en snigmorder med stor lyst til at afsløre mig selv over for de andre tyve, og de skulle være ekstremt dumme tyve, der udpegede hinanden til at være sikre kort xD
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Man 20 Jun - 2:15

    yup, that pretty much sums it up.

    og det er meget på baggrund af aktivitet og aktivitets tidspunkter jeg lavede min liste, folk kan have nok så meget aksamens stress men når de stort set kun er aktive i en periode efter at de(hvis de var tyve) ville have siddet og snakket sammen om hvem der skulle lynches ved brug af et andet medie, så virker det altså bare for underligt
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Man 20 Jun - 4:37

    For at forsvare mig, Ida og Nobody, så har jeg hele tiden ligesom Gwan haft en smule mistanke til Ida på den måde hun spiller på, men pga de andre siger det er hende i en nødeskal ville jeg ikke følge den mistanke, Det ville være en forfærdelig farlig strategi hvis det er som i siger vi vi er tyve og hun er snigmorder, at vi så har diskuteret så meget om hvem der er hvem? vil ikke pege fingre men, Gwan, Ida, Mig og Nobody er nok dem som har snakket mest om tyvene og hvorfor så skabe en mistanke på sig selv?
    Jeg føler mere Alex tanke gang lige pt, at dem som giver bedst grundlag til lynchning er dem som siger der er eksamens stress (host host) men som ikke er aktive før det enten er nat eller lige op til en lynchning?
    Og dem har vi sjovt nok 3 af indtil videre affraid
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Man 20 Jun - 19:56

    Night falls after a long day of discussions, but no decision is reached in time.

    Folk med night actions må gerne sende mig en PM hurtigst muligt med deres actions.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Tors 23 Jun - 20:20

    A new day dawns, and the adventurers awake to find Gwan dead, having been stabbed repeatedly with daggers. Near her lies her bloody sword and armor, but no one else seems to have died...

    Day 6 er gået igang.

    Blandt de levende er:
    Drizer
    Ellen
    Harriet
    Ida
    Klitte
    Nobody
    Spikey
    Tinno

    Med 8 spillere tilbage, skal der 5 stemmer til en beslutning.

    Soft Deadline: Mandag kl. 23:59.

    Edit: Jeg lavede en fejl og har rettet denne post.
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Fre 24 Jun - 1:31

    ok jeg vil gerne lige starte ud med at forklare min pludselige inaktivitet, Jeg har en veninde der lige har fået udskiftet sin ene hofte for anden gang, og havde lovet at lige komme op og hjælpe hende og hendes kæreste med nogle ting, det blev så til et 5 dage langt ophold, så derfor har i ikke hørt meget fra mig.

    Angående det der med at jeg ikke altid har givet en grund til hvorfor jeg vil have nogle lynchet, så har det været fordi at jeg nok har givet udtryk for grunden tidligere, og bare ikke har gidet at gentage mig selv, men hvis i er i tvivl så spørg da endeligt, jeg har intet at skjule.

    Når det nu er sagt, syntes jeg det er ret så fantastisk at jeg har overlevet så længe som jeg har, taget i betragtning at der er en del der har givet udtryk for en mistanke til at jeg kunne være tyv, hvilket jeg ikke er...
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Ons 29 Jun - 2:25

    Hard Deadline: Torsdag kl. 23:59
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Fre 1 Jul - 4:54

    Nå, nu er jeg tilbage efter mange dage med studenter "hygge" Smile

    Jeg har en sær følelse af at Ida er en tyv, hun har brugt ufattelig meget tid på at analysere hvem der er hvem og meget af det har ikke særlig meget grundlag, hun har også brugt meget tid på "ikke at få fokus" på mig og drizer hvilket ville være meget smart hvis hun var tyv da det self. har haft den modsatte effekt og at mig og drizer er kommet i fokus.

    Det hele virker bare lidt for tilfældigt til at være det. (det og hun har også været god til at anklage os andre for at holde fokus væk fra sig selv)
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Fre 1 Jul - 5:37

    Og du har selvfølgelig alt mulig grund til at tro, at jeg er tyv, eftersom der ikke døde nogen tyve i nat, og jeg er i besiddelse af Den Helende Drik. Derfor er det måske på tide at få afsløret en ting eller to...

    - Jeg er troldmanden! Jeg har holdt mig gemt ufattelig længe for at undgå at dø, specielt fordi jeg har været EKSTREMT uheldig med hvem jeg har checket xD

    Noget af det allerførste, jeg fandt ud af, var, at Tinno ikke var tyv, hvorefter jeg gav ham Den Helende Drik. Det bevirkede, at tyvene hele tiden ikke har villet slå mig ihjel, fordi de har troet, at jeg har været i besiddelse af Den Helende Drik. Jeg har hele spillet igennem smidt en smule mistanke i retningen af Tinno, da mistanke fra spillerne på en person afholder tyvene fra at slå ham/hende ihjel, fordi det automatisk fjerner mistanke fra dem selv og hen på den anklagede. Min idé med dette var, at Tinno ville blive holdt i live i lang tid, og at han til sidst i spillet ville kunne være det sikre kort, der kan vælte balancen mellem hvem der lever og dør. Ét sikkert kort, som tyvene ikke kender til, kan gøre en kæmpe forskel til sidst i spillet. Mistanken og Den Helende Drik ville have holdt ham sikker fra tyvene, og jeg kunne have stået frem som troldmand, hvis I havde forsøgt at lynche ham.

    Det var et stort sats, og det har desværre vist sig at være et meget forkert sats. Tinno må i nat have brugt Den Helende Drik for at redde sig selv fra Gwan - ergo er Tinno snigmorderen.

    På baggrund af dette...

    **Vote lynch Tinno**´

    Når det så er sagt... Klitte, gider du ikke kyle noget beskyttelse i hovedet på mig i nat? Så garanterer jeg for navnet på en tyv imorgen.
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Fre 1 Jul - 6:33

    Lige et spørgsmål ida, hvis du siger du har givet mig den helende drik, hvordan skulle jeg så kunne bruge den hvis jeg ikke ved at jeg har den? (That doesn't make any sense), så umiddelbart må det vel betyde at du slet ikke har givet mig drikken, og derfor bare lyver?
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Fre 1 Jul - 17:16

    The day was quiet, all too quiet, but finally Ida spoke, telling she was a wizard and that she'd determined, that Tinno was a bad guy. With no other candidates, Tinno was killed.

    Examining his body, at first he appeared to be a simple adventurer, but then they found a small hidden tattoo, signifying his connection to the Guild of Death.


    Send Night Actions, tak.

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 10 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tirs 19 Mar - 20:59