Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+12
TheEmpress
Flaffer
Harriet Wraa
Klitte
Nithler
Drizer
Tinno
Spikey
Ida Simonsen
Jonathan
Nobody
Baragos
16 deltagere

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Man 16 Maj - 22:28

    The adventuring party had descended deeply into the bowels of the earth, fought countless terrors on the way, and had finally faced the mighty red dragon Ashardalon. They had vanquished this mighty foe, using spells and potent weapons, and they had divided the treasure - gold, gems and magical artifacts.

    All that remained was to get back safely to the World Above...a simple task...were it not for the rogues in the party, who (true to their Chaotic Evil nature) wanted all the treasure for themselves, pried from the cold, dead fingers of their former companions.


    Roller:
    Krigeren - Hvis han bliver angrebet af Tyvene om natten, slår han en tilfældig af dem ihjel, før han selv dør. Bliver han lynchet, slår han en tilfælde, blandt dem der stemte på ham, ihjel (Hunter - Modificeret).

    Præsten - Hver nat må han helbrede en spillers sår (ved at sende en PM til mig med navnet på den, han vil beskytte). Hvis vedkommende bliver dræbt af Tyvene (eller af Krigeren), bliver vedkommende reddet fra døden. Må ikke helbrede den samme karakter to nætter i træk (Heler - Modificeret).

    Troldmanden - Troldmanden kan bruge sin magi til at anskue andres sande jeg - hver nat må spilleren sende en PM til mig med navnet på en anden spiller. Vedkommende får at vide, om spilleren er en Tyv eller ej. Desuden har Troldmanden fortryllet en af de andre spillere inden Dag 1. Troldmanden sender en PM til mig med navnet på en anden spiller. De to må kommunikere udenfor tråden (men den anden må ikke røbe, hvis han er en Tyv/Snigmorder), og de må ikke stemme på hinanden. Hvis Troldmanden dør, dør den fortryllede også (men ikke omvendt) (Seer + Cupid - Modificeret).

    Tyv - Hver nat overmander Tyvene en af de sovende eventyrere og slår vedkommende ihjel (Standard Werewolf).

    Snigmorderen - Denne person holder umiddelbart med Tyvene (han kender deres hemmelige kodesprog, så de ved ikke, at han ikke er en af dem), men vil ikke dele med nogen. Hver anden nat må han dræbe en af Tyvene, hvis han vil. Desuden kan Troldmandens magi ikke bruges mod ham (White Werewolf - modificeret).

    Følgesvend - Dette er den typiske eventyrer, der ikke rigtig kan så meget (Villager).

    Sådan vinder man:
    - Tyvene vinder, hvis de er ligeså mange som eller flere end resten af spillerne.
    - Snigmorderen vinder, hvis han er den sidste tilbage.
    - Troldmanden kan vinde, hvis han og hans fortryllede er de eneste tilbage, lige meget om den fortryllede er Tyv.
    - Resten vinder, hvis alle Tyve og Snigmorderen er døde.

    Skatte:
    Blandt dragens skatte, fandt gruppen disse magiske ting, der skal fordeles på Dag 1, inden der stemmes om, hvem man tror er Tyv.

    - Det magiske sværd - Den, der besidder dette magiske, ædelstensbesatte sværd, har +1 Stemme.
    - Den magiske rustning - Denne rustning, lavet af dværgene og ristet med mægtige runer, beskytter eventyren mod de andre. Vedkommende skal have én stemme ekstra for at blive lynchet. Beskytter desværre ikke mod Tyvene om natten, da den er for tung til at sove i.
    - Usynlighedsdrik - Denne helt gennemsigtige drik kan gøre drikkeren usynlig. Vedkommende kan ikke lynches eller dræbes af Tyvene i én Dag + Nat, da de ikke kan finde drikkeren. Troldmanden kan dog stadig bruge sin magi mod vedkommende, da han kan opdage magi.
    - Helende drik - Denne drik kan redde ejeren fra døden én gang, hvis vedkommende bliver overfaldet af Tyvene, Snigmorderen eller Krigeren. Kan dog ikke redde drikkeren fra at blive hængt (det er svært at drikke med en strik om halsen).

    Disse ting beholdes, til man dør, hvorefter der kan stemmes om, hvem der aftager tingen. Den døde har lov til at give én stemme i forbindelse med, hvem der overtager genstanden.


    Hvis du er interesseret i at spille med, når det nuværende spil er slut, så skriv:

    **Join**

    Tilmeldte spillere:
    Nobody
    Jonathan
    Ida
    Spikey
    Tinno
    Drizer
    Nithler
    Klitte
    Harriet
    Flaffer
    Ea
    Ellen
    Hybendal
    Gwan


    Sidst rettet af Baragos Tirs 24 Maj - 20:11, rettet i alt 7 gange
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Man 16 Maj - 22:36

    **Join**

    I SHALL SLAY THE DRAGON
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Jonathan Man 16 Maj - 23:32

    **Join**
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Tirs 17 Maj - 0:15

    **Join**
    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 36
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Spikey Tirs 17 Maj - 9:30

    Tjaaa, hvorfor ikke...

    ^^Join^^
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Ons 18 Maj - 0:40

    **Join**
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Ons 18 Maj - 2:13

    *Join* Smile
    avatar
    Nithler
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 4
    Join date : 18/05/11
    Age : 30
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nithler Ons 18 Maj - 10:31

    jeg er ny til sådan noget men ok *Join*
    Klitte
    Klitte
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 9
    Join date : 09/05/11
    Age : 41
    Geografisk sted : Skærbæk, Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Klitte Fre 20 Maj - 3:50

    *join*
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Jonathan Fre 20 Maj - 6:59

    *i bedste Achmed stemme*

    Stop Lynching Meeeee!
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Lør 21 Maj - 23:57

    *Join*
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Tirs 24 Maj - 0:18

    Skal bruge i hvert fald tre spillere mere, så I må gerne lige sprede ordet til folk, der ikke er tilmeldt (eller ikke en gang har lavet en profil endnu).
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Tirs 24 Maj - 1:36

    *join*
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  TheEmpress Tirs 24 Maj - 2:24

    *join*
    avatar
    Hybendal
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 12
    Join date : 24/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Århus

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Hybendal Tirs 24 Maj - 19:32

    **Join**

    (og goddag til jer alle - jeg hedder Katrine, og er netop blevet hvervet)
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Tirs 24 Maj - 20:01

    **JOIN**
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Tirs 24 Maj - 20:41

    Spillere:
    Drizer
    Ea
    Ellen
    Flaffer
    Gwan
    Harriet
    Hybendal
    Ida
    Jonathan
    Klitte
    Nithler
    Nobody
    Spikey
    Tinno

    Roller:
    1 Kriger
    1 Præst
    1 Troldmand
    3 Tyve
    1 Snigmorder
    7 Følgesvende

    Spillet er nu startet. Det første I skal gøre, er at fordele de magiske ting. Magiske ting forbliver hos ejeren, til vedkommende dør, selvom vedkommende godt må give dem væk. Hvis ejeren dør, stemmes der om, hvem der får den.

    The dragon is dead. It was a hard battle, your are wounded and weary, but victorious. Now, all that remains is to divide the treasure and make your way back home. Besides countless coins and gems, there's a gleaming sword, a powerful suit of armor, a healing potion and an invisibility potion.

    Soft Deadline: Fredag kl. 23.59


    Sidst rettet af Baragos Tirs 24 Maj - 21:06, rettet 1 gang
    Klitte
    Klitte
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 9
    Join date : 09/05/11
    Age : 41
    Geografisk sted : Skærbæk, Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Klitte Tirs 24 Maj - 20:44

    Jeg vil selvfølgelig, som enhver anden, gerne have noget af det sweete loot.

    Men som nybegynder kan jeg også godt se at det nok er i bedre hænder hos lidt mere erfarne spillere. Så jeg anbefaler at vi giver items til dem der har prøvet det her mere end bare en enkelt gang før.
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Tirs 24 Maj - 20:56

    Lige som Klitte så vil jeg da også gerne have noget af det loot, men jeg tror ikke det kommer an på erfaring om man kan bruge det eller ej.
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Tirs 24 Maj - 21:19

    Jeg beklager, hvis dette for nogen kommer til at lyde arrogant eller egoistisk, men de, der har spillet med mig før, ved, at jeg meget ofte dør med det samme, da jeg bliver anset for at være et farligt kort. Jeg bliver næsten altid checket af den seer-kyndige den første nat, så jeg kan blive hængt, hvis jeg er skyldig, og hvis jeg rent faktisk er uskyldig, bliver jeg slået ihjel i løbet af natten af de skyldige. Derfor vil jeg meget gerne spørge om lov til at få den helende drik.

    Nogen vil synes, det er for risikabelt, hvis de har mistanke om, at jeg er tyv, men hvis I vælger at hænge mig pga. den mistanke, kan jeg alligevel ikke bruge drikken til at overleve det. Det eneste tidspunkt, hvor drikken virkelig vil komme en tyv til gode, er, hvis krigeren bliver slået ihjel af tyvene og tilfældigvis kommer til at hugge ud efter den tyv, der har drikken. Og så ved alle, at personen med den helende drik er tyv. Hvis I stoler på, at jeg ikke vil jer andet end det bedste, så kan den helende drik redde mig og lade jer beholde et godt kort på hånden.
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Tirs 24 Maj - 21:29

    Let the games begin !!!

    Hmm.. Jeg vil, som alle andre jo også rigtig gerne have noget loot, men synes at dem som gjorde mest arbejde ved at dræbe dragen skal have mest loot, selvfølelig uddelt rimelig. Og så ses vi bare på pubben ik?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Tirs 24 Maj - 22:07

    Vi har ingen ide om hvem der er hvad så vi kan jo komme til at give ting til tyvene. jeg har ikke specielt meget lyst til at have loot da det har en tendens til at få en dræbt, og det gør ondt at dø. jeg har helt forstået Idas frygt for at blive dræbt tidligt så derfor syntes jeg at det er en god ide at give hende healing potionen så hun kan redde sig selv og hun plejer at være god til at finde ud af hvad folk er.

    Er der nogen der har noget imod at vi giver Ida en potion og har folk ellers nogle ideer til hvem der skal have resten af tingene?
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Tirs 24 Maj - 22:09

    Sure, go ahead
    /give Potion -> Ida
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  TheEmpress Tirs 24 Maj - 22:22

    Vi kan også afgøre det ved terningekast. Hvis bare man kunne generere en d14. ^^;
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Tirs 24 Maj - 22:25

    On it, give me 1min

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tirs 19 Mar - 22:53