Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+7
TheEmpress
Mia Louw
Ida Simonsen
Nobody
Ellen Østergaard
Gwan
Baragos
11 deltagere

    Werewolves 1 - The Barovian Village

    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  TheEmpress Man 16 Maj - 20:10

    Jeg har umiddelbart ikke nogen mistanker, men jeg er enig i at vi ikke bør vente, så jeg følger strømmen. Smile

    **Vote Jonathan**
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Man 16 Maj - 20:17

    nå ja, jeg glemte at unvote men det betyder intet nu da Ea har stemt så jeg husker det bare til næste gang
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 16 Maj - 20:22

    Officiel stemmeoptælling:

    Jonathan: 5 - Tinno, Ellen, Mia, Spikey, Ea
    No Lynch: 1 - Gwan
    Gwan: 1 - Nobody

    Ikke stemt: 1 - Jonathan

    Landsbyens beboere diskuterede frem og tilbage i nogle timer, uden at kunne blive enige. Til sidst blev nogle af landsbyens borgere dog lidt trigger happy, og med flere timer til solnedgang besluttede de sig for at hænge Jonathan. De var dog ikke de eneste, der var trigger happy, for i håndgemænget med at få Jonathan hen til galgen, trak han sin flintelåspistol og skød ind i mængden.

    Lad være med at skrive i tråden, mens vi venter på, at Jonathan vælger et mål som Jæger. Når jeg har offentliggjort resultatet heraf er det nat, og dem, der har "ting" at lave om natten, må gerne sende mig en PM med deres handling. Natten slutter senest Tirsdag kl. 22:00.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 16 Maj - 21:41

    Jonathans skud rammer Gwan, der falder om med et skrig. Da landsbyens borgere tjekker, om hun er død, ser de, hun knuger noget i sin ene hånd.

    Det er tarot-kortet
    Døden.

    Med bange anelser går byen i seng, nu reduceret til kun seks indbyggere.


    Det er nu nat. Send venligst en PM ASAP.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Tirs 17 Maj - 21:50

    Ca. 10 timer tilbage til at sende "Night Actions".
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Ons 18 Maj - 10:05

    Den tredje morgen oprinder, og landsbyens beboere begiver sig bange hen til kirken. Til deres store overraskelse er der dog ikke nogen, der er døde i løbet af natten. Er varulvene rejst videre? Eller hvad er der på færde...?

    Day 3 har en Soft Deadline fredag kl. 23:00.

    Med 6 levende spillere skal der 4 stemmer til Insta-lynch.

    Tilbageværende spillere:
    Ea
    Ellen
    Mia
    Nobody
    Spikey
    Tinno
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Tors 19 Maj - 8:44

    Næsten et døgn er gået og ingen posts?

    Skal jeg antage, at folk ikke gider spille mere, eller er det bare travlhed, der holder folk væk?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Tors 19 Maj - 10:46

    Eksamener har været oppe og så var der lige avalon som holdt mig og nogle andre fra computeren hele aftenen ^^

    Nå men tilbage til spillet.

    efter som at vi ikke har set noget aktivitet fra varulvene kan det enten betyde 2 ting.

    1) de har opfattet af vi ikke har nogle egentlige mistanker og derfor venter de på at vi skyder i blinde igen, eller

    2) de er indaktive i hvilket tilfælde det er falde i søvn og har glemt at dræbe en af os.

    uanset hvilken det er så har denne nat ikke hjulpet os videre så vi skal finde en ny slagplan til hvad vi gør
    Mia Louw
    Mia Louw
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 10
    Join date : 06/05/11
    Age : 31

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Mia Louw Tors 19 Maj - 21:25

    Det kunne også være, at heksen har brugt sin evne til at redde et egentligt varulveoffer...
    Men jeg er virkelig på bar bund, og det var jævnt skidt at vi mistede både en jæger og en spåkone i går...
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Fre 20 Maj - 4:01

    Vi kommer ingen steder hvis alle bare sidder og venter og/eller ikke er aktive
    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Spikey Fre 20 Maj - 4:11

    Er enig med Mia, Det er skidt at vi mistede Jægeren og Spåkonen på én gang. Især når Spåkonen ikke nåede at få en idé om hvem ulvene kunne være. Jeg var sikker på at Jonathan var én af ulvene, men min gut tager for det meste fejl. Jeg er på bar bund.
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Fre 20 Maj - 9:03

    Min mistanke gik på jonathan og Gwan så nu er jeg lidt u sikker
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  TheEmpress Lør 21 Maj - 2:02

    Øj, det her spil er meget sværere over forum, når man ikke kan sidde og lurer folk af o.o

    Jeg har en mistanke, som jeg ikke ved om holder vand, men.. Alex/Nobody pegede på spåkonen.
    Hvis han var en varulv, ville hun jo være rar at komme af med. Right?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Lør 21 Maj - 3:01

    Jeg kan sagtens se din logik Ea og jeg har også selv påpeget det. Hvis jeg ikke var mig ville jeg også pege på mig selv tror jeg da jeg nok er den der ville være det største grundlag for at lynche.

    Ud fra dette kan jeg ikke rigtig gøre eller sige noget andet end at jeg ikke er en varulv men selv dette hjælper ikke min sag meget.

    Vi er kun 6 tilbage, altså er der sandsynligvis 2 varulve tilbage(forudsat at vi ikke har ramt en uden at vide det?), 2 nætter mere og så vil varulvene være lige og så har vi intet vi kan gøre.

    Vi har travlt og lige nu har jeg ingen større mistanke til nogen og jeg har malet et stort bullseye i ansigtet på migselv...

    Har vi nogle mistanker der ikke ender med at jeg bliver lynchet?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Lør 21 Maj - 3:02

    Kom lige til at regne på det

    Hvis vi lyncher forkert så har vi tabt så vi må hellere se at ramme en varulv
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Lør 21 Maj - 6:24

    Hard Deadline

    Der er en hard deadline søndag kl. 23:59. Spilleren med flest stemmer på det tidspunkt vil blive lynched. I tilfælde af stemmelighed, så bliver en tilfældig (blandt spillerne med stemmelighed) lynched.
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Ellen Østergaard Lør 21 Maj - 21:54

    Jeg er enig med Ea i at vi skal lynche enten Alex eller Nobody. Jeg hælder mest til vi lyncher Nobody.
    Mia Louw
    Mia Louw
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 10
    Join date : 06/05/11
    Age : 31

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Mia Louw Søn 22 Maj - 0:18

    Selvom Alex er i risikogruppen, synes jeg det er for tyndt at lynche ham.. Hvis vi bare havde noget konkret at gå efter?
    Så vidt vi ved, er heksen stadig levende, så hvis denne måske trådte frem, hvis hun/han har en ide om, hvem der måske med sikkerhed ikke er ulv. Så vil vi jo teknisk set have to, vi ved ikke er ulve. Det er en risiko at tage, ja, men som Alex rigtignok påpeger, er vi færdige, hvis vi lyncher den forkerte nu, så er det ikke en risiko der er værd at tage?
    Det kan jo selvfølgelig også være, at ulvene har valgt ikke at æde i nat..Og så har jeg ikke rigtig et løsningsforslag andet end at lynche mere eller mindre i blinde...
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Søn 22 Maj - 7:46

    Ok, jeg har tænkt over det siden igår og jeg er kommet frem til at det her er den bedste udvej jeg/vi har.

    Jeg er heksen!

    Jeg siger dette på baggrund af de sidste dages begivenheder. Mit eneste valg er at stå frem. dette efterlader os med 3 muligheder, 1) at tro på mig og at vi derfor kan udelukke en fra at være varulv. 2) at lynche mig at random. 3) eller at en anden heks træder frem hvorefter jeg bliver lynchet og jeg selv dræber denne personen da denne person helt sikkert er en varulv da der ikke ville være en anden logisk grund til ellers at påstå at man var heksen.

    den sidste kunne jeg godt have holdt for mig selv sådan at hvis en trådte frem kunne jeg bare dræbe dem men det er bedst for landsbyen hvis jeg ligger alle kortene på bordet og så kan vi gå derfra

    Btw, at jeg siger dette slår mig helt sikkert ihjel på lang sigt. hvis jeg bliver lynchet så er jeg færdig men så kan jeg bevise min uskyld og muligvis tage en med mig i graven hvilket giver resten af jer noget extra tid.

    Da jeg har fortalt alt om mig selv vil jeg også giver jer alle min nutidige analyse af de få landsbyfolk der er tilbage i live o mine personlige mistanker.

    Ea

    Ea er rimelig offensiv men dette er ingen grund til at lynch, hun har ramt noget gode punkter hvilket også er derfor jeg er blevet nød til at stå frem.

    Ellen

    Det kunne lade til at Ellen holder information tilbage, hun har ikke sagt nok til tilføje ting til en diskussion og kunne derfor godt prøve at skjule hendes intentioner

    Mia

    jeg har lagt mærke til at hun ligesom mig har lagt tid i analyse hvilket kunne være et tegn på at hun ikke ved hvem der er hvem og derfor prøver at regne det ud(dette ville betyde at hun er fra landsbyen)
    man kunne tror jeg vil kun forsvare Mia da hun lader til ikke at ville lynche mig men min nuværende information har bare ikke givet mig grund til at tro at hun er en varulv.

    Jeg har haft mine mistanker tidligere men de er lettet mere

    Spikey

    Spikey har ikke sagt meget og det der er blevet sagt har ikke vækket min interesse og jeg ser derfor ingen grund til at lynche

    Tinno

    Har været inaktiv på det seneste, dette kunne godt påvirke hvorfor at der ikke er blevet dræbt nogen af varulvene i den sidste nat men dette er uvist.

    Jeg vil(le) lynche enten Ellen eller Tinno(Jens) og på 3 pladsen kommer Ea


    Nu har jeg smidt alt hvad jeg havde, alt jeg ved og alt om mig selv, nu må vi se om vi kan bruge det her til at klare os igennem denne, den muligvis sidste nat.

    Hvis i vil have at jeg uddyber noget i det jeg har sagt så spørg endelig inden at vores tid løber ud(jeg har sikkert lavet nogle fejl da det er en lang forklaring)


    Enten dør vi, eller også vinder vi. Don't let os down
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Tinno Søn 22 Maj - 10:29

    Jeg ved godt at jeg har været inaktiv, mest af alt på grund af halsbetændelse, så derfor har jeg brugt det meste af min tid i sengen.

    Det hjælper selvfølgelig ikke min sag med som alex siger at jeg har været inaktiv, og der har ikke været nogen varulve aktivitet.

    Til det ved jeg ikke hvordan jeg skal kunne forsvare mig selv, andet end ved at sige at det ikke er mig der er en varulv.

    Jeg selv har ingen anelse om hvem det kunne være.

    For mig kunne det være hvem som helst, jeg har endnu ikke set noget konkret.

    Nok et lidt longshot af et forsvar, men det er der ikke så meget jeg kan gøre ved.
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  TheEmpress Søn 22 Maj - 21:27

    Suk, Alex hvor er du besværlig. ._.
    Nu troede jeg lige jeg havde fundet en sikker varulv, og så beslutter du dig bare for at være spåkone i stedet. Det var da godt jeg ikke startede en vote ^^
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Man 23 Maj - 1:46

    Når vi stemmer har vi en god chance for at ramme en varulv.

    Hvis vi stemmer og ikke rammer en varulv så har jeg i nat til at bruge min potion for at ramme en, hvis jeg ikke rammer betyder det intet fordi vi ville være døde alligevel og hvis jeg rammer en varulv så har vi en god chance i morgen.

    hvis vi stemmer og rammer en varulv kan jeg tage en chance og håbe på at ramme en varulv i nat også og derved har vi udryddet varulvene, eller jeg venter til i morgen for at få mest mulig ud af det når vi finder ud af hvem varulven selv har dræbt.

    Vi står bedre end nogensinde nu og vi skal stemme.

    Hvem vil folk stemme på?
    Mia Louw
    Mia Louw
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 10
    Join date : 06/05/11
    Age : 31

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Mia Louw Man 23 Maj - 7:31

    Jeg kan se det logiske i det, Alex skriver, det er en analyse, jeg synes giver god mening midt i min uvidenhed og frustration over så mange døde...
    Jeg synes ikke Ea har givet grund til mistanke..
    Tinno har været inaktiv, ja... argh... Det her er svært
    Umiddelbart hælder jeg mest til Ellen, men det er nok fordi vi ikke har hørt noget til hende. Eftersom jeg ved der er en hard deadline og jeg sidder i eksamen det meste af i morgen, vil jeg lave min vote nu, selvom jeg har uendelig lidt at basere det på

    **Vote Ellen**
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  TheEmpress Man 23 Maj - 8:36

    Jeg har ikke meget at gå efter, jeg var mest mistænksom på Alex, men det er rimelig meget forsvundet nu ^^;

    Teknisk set, har vi jo to "lynches" i den her runde, med Alex' potion. Jeg syntes hans hunches er meget fornuftige, det er i hvert fald det bedste vi umiddelbart har at gå efter.
    Så hvis vi lyncher en, og det viser sig at det ikke er en varulv, kan Alex jo bruge sin potion, og så kan vi håbe på at få en varulv der.
    Og så håber jeg på at Alex tror på at jeg ikke er en varulv, og ikke smider den efter mig Mad

    **Vote Lynch Ellen*
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Man 23 Maj - 8:47

    Ok så går jeg efter min ide og så vælger ser vi hvordan det går, held og lykke folkens'

    **Vote Ellen**

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 4 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Lør 27 Apr - 10:04