Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+7
TheEmpress
Mia Louw
Ida Simonsen
Nobody
Ellen Østergaard
Gwan
Baragos
11 deltagere

    Werewolves 1 - The Barovian Village

    Mia Louw
    Mia Louw
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 10
    Join date : 06/05/11
    Age : 31

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Mia Louw Fre 13 Maj - 2:49

    Jeg synes det er for risikabelt, hvis spåkonen melder sig. Kender vedkommende identiteten af en ulv, vil det kunne betale sig, men vi må regne med, at ulvene så nok æder spåkonen som den næste.
    Kender hun identiteten på en uskyldig (eller en med særlige evner) kan det være en fordel, men ulvene vil samtidig dér få en fordel, især hvis det er en med evner, der samtidig bliver afsløret.
    Så jeg vil umiddelbart synes, at spåkonen bør holde sig i baggrunden, for alle byboernes sikkerheds skyld.
    Pt er det svært at sige noget om hvem, der opfører sig mistænkeligt. Man kan selvfølgelig altid trække "passiv"-person-kortet, men den synes jeg aldrig rigtig holder...
    Der er jo en, der skal åbne debatten, så jeg vælger at gøre det. Jeg synes Jonathan er alt for opsat på, at spåkonen skal give sig til kende. Kan der ligge noget bag hans ønske, som måske kunne tjene spåkonen ondt?
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Jonathan Fre 13 Maj - 2:56

    grunden til at jeg gerne vil have at spåkonen afslører sig selv, er for at få sparket spillet igang... men jo jeg kan da godt se pointen, men hvis jeg gjorde det af de årsager, ville det være pænt dumt spillet
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Fre 13 Maj - 3:59

    Jonathan skrev:grunden til at jeg gerne vil have at spåkonen afslører sig selv, er for at få sparket spillet igang... men jo jeg kan da godt se pointen, men hvis jeg gjorde det af de årsager, ville det være pænt dumt spillet

    exactly?

    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Jonathan Fre 13 Maj - 4:01

    Men Mia er jo hurtig til at komme med beskyldninger, så jeg synes da vi skal være en smule på vagt?
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Ellen Østergaard Fre 13 Maj - 5:26

    (undskylder for, at jeg først poster nu)

    den er svær. umiddelbart har vi stadig intet konkret at gå efter. chancen for at lynche en ulv er dog blevet bedre. men at pege tilfældige fingre, tror jeg ikke hjælper så meget. jeg vil da gerne indrømme at jeg, som landsbybeboer, gerne så ulvene lynchet. dette vil sikkert få mange af jer til at regne med jeg er ulv, og forsøger at beskytte mig selv. dog prøver jeg bare at tilkendegive tilhørsforhold.

    spåkone og heler bør nok beskytte sig selv i længere tid endnu. vi har ikke råd til at midste disse personer endnu - især ikke når vi er så få spillere.

    så altså; ja vi burde nok lynche - men hvem har jeg intet bud på.

    Mia Louw
    Mia Louw
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 10
    Join date : 06/05/11
    Age : 31

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Mia Louw Fre 13 Maj - 5:32

    Jonathan skrev:Men Mia er jo hurtig til at komme med beskyldninger, så jeg synes da vi skal være en smule på vagt?

    Din pointe med, at du gør det for at få sparket spillet igang, kan jeg godt se, men jeg vil pointere, at jeg ikke beskylder meget hurtigt, jeg lufter min umiddelbare mistanke. Med hensyn til "at spille dumt" kan eventuelle ulve jo lige så godt "spille dumt" for at aflede opmærksomheden.

    I forhold til Jonathans umiddelbare beskyldning mod mig, vil jeg sige, at jeg ikke har noget som helst at forsvare mig med: Der er ikke meget, en normal landsbyboer kan gøre.

    Til gengæld synes jeg, det er utrolig tyndt at Jonathan sender den over til mig, blot fordi jeg starter debatten ud, til gengæld kan jeg godt forstå ham, da det er en naturlig reaktion mod en mulig beskyldning mod en selv.
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Fre 13 Maj - 6:10

    jEg vil slige se hvad folk har at sige så jeg tror jeg holder min stemme til engang lørdag eller søndag til vi har en videre ide om hvem der kunne være en varulv.

    Selv om at der går beskyldninger frem og tilbage om hvem der kunne være varulv så har vi ingen konkrete oplysninger at gå efter og derfor er disse beskyldninger lige så meget værd som at bare pege på en tilfældig person.

    Varulven kunne være hvem som helst, Mia? Jonathan? ja, selv mig selv for all you know? med mindre nogen gå frem og siger at de er hele eller spåkone har vi kun indicier, men det være sagt så mener jeg IKKE at de skal sige hvem de er for det føre bare til at de bliver dræbt og så ved vi bare hvem der ikke var varulv og ikke hvem der var.

    Dette er grundlaget til at jeg vil vente og se om der bliver skrevet noget jeg kan bruge til at komme frem til hvem der er varulv.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Fre 13 Maj - 20:40

    Officiel Aktivitetsrapport:

    Navn - Antal Indlæg - Status
    Nobody 8
    Jonathan 7
    Ida 4 Død
    Spikey 4
    Tinno 4
    Mia 3
    Emma 1
    Ea 1
    Ellen 1
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Gwan Fre 13 Maj - 20:48

    (undskyld jeg først skriver nu - min computer er til reperation, så internet-forbindelse sker andet steds ^^Wink

    For at være helt ærlig er jeg på lige så bar bund som vi plejer at være når vi spiller IRL, så jeg synes vi bør vente endnu en nat og se om spåkonen finder ud af noget. Uanset hvad vedkommende så har fundet ud af, ville det var bedst hvis det så blev afsløret imorgen så vi rent faktisk kan begynde et spil :b

    ** vote no lynch**
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Tinno Fre 13 Maj - 21:02

    Det var også det vi sagde sidste nat, jeg tænker bare at hvad nu hvis vi i morgen heller ikke har nogen yderligere information, hvad gør vi så, skal vi bare blive ved med at vente indtil vi alle er væk?

    Jeg kan da godt se pointen, men det er også bare det med at hvad hvis vi ikke får mere svar? Hvad gør vi så?
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  TheEmpress Fre 13 Maj - 21:47

    Får vi at vide om varulveofrene er en af special-personerne?
    For ellers kan vi jo også risikere at vi sidder og venter på en spåkone som allerede er død?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Fre 13 Maj - 23:24

    Jeg vil ikke vente under alle omstændigheder, at vente en dag er okay men hvis vi venter to så begynder vi bare at miste folk i et håb om at spåkonen rammer en varulv og at han/hun vil stille sig frem og være næsten sikker på at blive dræbt.

    På grundlag af dette er jeg usikker på Gwan, as of right now, ikke nogen større mistanke men det ville passe varulvene meget fint hvis de fik en gratis kill mere.
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Jonathan Fre 13 Maj - 23:33

    kan godt se din pointe alex, men vi har altså ikke noget konkret at gå efter?
    skal vi ikke tage en runde hvor alle sige hvem de synes der skal lynches, og hvorfor? stå stemmer vi bagefter
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Lør 14 Maj - 0:23

    Får vi at vide om varulveofrene er en af special-personerne?

    Der vil være noget, der hinter til den dræbtes identitet.

    skal vi ikke tage en runde hvor alle sige hvem de synes der skal lynches, og hvorfor? stå stemmer vi bagefter

    Jeg vil lige minde om, at man godt kan ændre sin stemme, så der er teknisk ikke noget, der forhindrer jer i at stemme nu og så ændre stemmen til en anden, hvis jeres mistanke ændrer sig. Så længe der ikke er nogen, der når fem (5) stemmer, så sker der tidligst noget på mandag.
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Søn 15 Maj - 0:04

    Da samtalen er gået i stå regner jeg ikke med at få mere information inden søndag som jeg kan bruge og da min hidtidige information har fået mig til at pege på Gwan så holder jeg mig til min første indskydelse, det er ikke helt oplagt men det er det bedste jeg har at gå efter og jeg vil ikke lade varulvene tage et gratis kill mere

    **vote Gwan**
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Gwan Søn 15 Maj - 1:29

    Som Alex siger er debatten/samtalen gået meget i stå (damn, folk har et liv ved siden af computeren!), hvilket gør at det er svært at pege fingre. Umiddelbart lægger mine mistanker lige nu på Jonathan og Alex, men udelukkende fordi at de er aktive og derfra giver noget at dømme efter (og alex peger på mig). Derfor forbliver min stemme det samme, altså ingen lynching.
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Tinno Søn 15 Maj - 7:36

    Kan kun give ret i at samtalen er gået lidt i stå, men jeg tror ikke at vi kommer nogen vegne ved ikke at gøre noget. Selv står jeg lidt i klemme mellem alex og jonathan lige nu, som Gwan siger har de været meget aktive, og det er ikke sikkert at det siger noget, men de har dog for mig virket lidt som om de kunne have noget at gemme på. Jeg må indrømmer at jeg har lidt svært ved stadig at stemme på nogen dog, men for at sætte gang i det stemmer jeg på Jonathan.

    **vote Jonathan**
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Søn 15 Maj - 7:42

    Jeg er meget aktiv fordi jeg er en nørd og derfor sidder med avalon's forum åbent hele dagen og trykker f5 hvert kvarter Very Happy det har intet med at jeg gerne vil dræbe folk at gøre Razz
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Tinno Søn 15 Maj - 8:48

    Det er måske rigtigt nok, men det skal du jo sige uanset hvad. Så derfor giver det ikke nogen større sikkerhed for mig at du siger det, desværre.
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Ellen Østergaard Man 16 Maj - 4:36

    jeg er meget i tvivl.... men fordi Jonatan var så hurgigt ude til at pege fingre, vil jeg ligge min stemme på ham umiddelbart. et noget tyndt grundlag, ja, men mit valg pt.

    "Vote Jonathan"
    Mia Louw
    Mia Louw
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 10
    Join date : 06/05/11
    Age : 31

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Mia Louw Man 16 Maj - 5:02

    Der er ikke rigtig nogle, der udviser mistænkelig adfærd, men deres inaktivitet kan jo sagtens være mistænkelig i sig selv. Jeg vil dog holde på min mistanke fra før, og stemme på Jonathan

    **Vote Jonathan**
    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Spikey Man 16 Maj - 6:15

    Nu har jeg siddet og læst alles posts og jeg er stadig i tvivl om hvem der kan være ulv. Jeg har min mistanke, men de har tit været forkert. Men jeg synes ikke vi skal give ulvene et free kill mere, så jeg vil give efter for min mistanke.

    ^^Vote Jonathan^^
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 16 Maj - 7:54

    Officiel stemmeoptælling:

    Jonathan: 4 - Tinno, Ellen, Mia, Spikey
    No Lynch: 1 - Gwan
    Gwan: 1 - Nobody

    Ikke stemt: 2 - Jonathan, Ea
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Man 16 Maj - 18:45

    Jeg kan se at folk har bestemt sig så for at komme videre bøjer jeg mig for flertallet og så ser vi hvordan det går. good luck everyone

    **Vote Jonathan**
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 16 Maj - 19:54

    Nobody skrev:Jeg kan se at folk har bestemt sig så for at komme videre bøjer jeg mig for flertallet og så ser vi hvordan det går. good luck everyone

    **Vote Jonathan**

    Din stemme er ugyldig, da du ikke har fjernet din aktive stemme.

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 3 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 19 Apr - 20:56