Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+7
TheEmpress
Mia Louw
Ida Simonsen
Nobody
Ellen Østergaard
Gwan
Baragos
11 deltagere

    Werewolves 1 - The Barovian Village

    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Spikey Man 23 Maj - 9:53

    Jeg havde også min mistanke på Alex, men det er jo tydeligvis ikke ham. Jeg kommer til at lyde som en broken record, men jeg er stadig ret på bar bund om hvem det kunne være. Jeg tror måske det enten kunne være Ellen eller Ea. Jeg har godt nok ikke noget at bygge mine beskyldninger på.

    Men voting deadlinen er nu så...

    ^^Vote Ellen^^
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 23 Maj - 10:38

    Stemmeoptælling:
    Ellen (4): Mia, Ea, Nobody, Spikey

    Ikke stemt (2): Tinno, Ellen

    Landsbyen var ret tavs først på dagen, måske bange for, at de skulle blive mistænkt, hvis de sagde noget. Endelig var der en, der åbnede munden og pegede på en af de andre som mulig varulv, men vedkommende viste sine poser med urter og sagde, at han var urtekyndig, ikke varulv. Det beroligede de andre, der i stedet pegede fingre på en tavs pige. Efter at have hængt hende, fandt de dog ud af, at hun kun var en stakkels bybo...

    Med bange anelser gik landsbyen til ro.


    Natten er nu begyndt. Dem, der har nat egenskaber, må gerne sende en PM med deres aktiviteter inden mandag kl. 23:59.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 23 Maj - 20:24

    Landsbyen gik hjem hver for sig efter hængningen af Ellen.

    Tinno besluttede sig for at tage en dram, inden han lagde sig til at sove. Den havde en lidt sjov bismag og slog hårdere end han huskede. Pludselig svimlede det for ham, og han fik svært ved at trække vejret. Nogen måtte have forgiftet ham. Ingen hørte dog hans dødsrallen.

    Samtidig begav de to varulve sig ud for at jage. De havde hørt, at Nobody vidste noget om urter og anså ham derfor for at være en trussel. De havde dog ikke regnet med, at han havde ulvebaneurter, så de måtte stikke af efter at have givet ham et enkelt sår.

    Næste dag dukkede de fire tilbageværende landsbyboere op i kirken for at fortsætte. To af dem så lidt syge ud, men de andre anede ikke uråd, før Ea låste døren ud af kirken, mens hun og Spikey skiftede form til varulve og åd de sidste to i byen.


    Sejr til varulvene!

    Tillykke Ea og Spikey.

    Folk er nu velkommen til at debatere spillet - også de døde Smile
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Man 23 Maj - 20:48

    Jeg var i tvivl om jeg skulle vforgifte Jens eller Ea.

    Jeg havde 50% chance for at ramme og jeg missede, havde ingen ide om spikey men nå ja det er jo noget sværere på forum ;D

    var stadig 100% værd at afgive min rolle for at finde en løsning.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Man 23 Maj - 20:58

    Du skulle have ventet en dag med at bruge din gift.

    Som det var, havde du 50% chance for at ramme rigtigt (2 varulve af 4 ukendte spillere). Hvis du havde ventet, til næste dag, ville du i værste fald have samme chance for at ramme rigtigt (hvis de angreb dig om natten), eller 66% (hvis de angreb en anden i løbet af natten). Du ville godt nok være død den følgende nat, men så havde der med stor sandsynlighed have været 2 mod 1.
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Nobody Man 23 Maj - 21:00

    ja, jeg glemte alt om jeg kunne redde en når det kom til mit regne stykke. nå ja, det sker jo kun en gang(for det er en fejl man dør på :3)
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  TheEmpress Tirs 24 Maj - 2:23

    Wuhu! Sådan *high-five til Spikey*

    Fik godt nok også lidt nerver på her til sidst, det var godt nok dumt at vi ikke nåede at få spist en den anden nat. :b
    Men det gik som det skulle alligevel ^_^

    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Spikey Tirs 24 Maj - 2:49

    Gjorde vi ikke? Jeg troede bare at alex brugte sin potion på at redde vedkommende. Men vi nåede det jo alligevel Very Happy
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Baragos Tirs 24 Maj - 3:07

    Nej, Spikey, ingen af jer skrev, at I ville dræbe Mia...hvilket var lidt overraskende (ikke det med Mia, men at ingen af jer skrev til mig).

    Et råd til varulvene i fremtiden: Bliv enig om en, der har "ansvaret" for at kommunikere med spillederen angående den slags.

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 1 - The Barovian Village - Page 5 Empty Sv: Werewolves 1 - The Barovian Village

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Lør 11 Maj - 6:01