Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


2 deltagere

    GM uden spillere i Århus

    Yuchiri
    Yuchiri
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 1
    Join date : 28/10/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Århus N

    GM uden spillere i Århus Empty GM uden spillere i Århus

    Indlæg  Yuchiri Fre 28 Okt - 2:41

    Hej, vær hilst, velkommen i mørket, stay awhile and listen.

    Jeg er en ung GM som efter at være flyttet fra fødebyen og de gamle venner, desværre også har mistet mit rollespils netværk, og efter at have snuset lidt rundt på internettet, fandt det her forum. (Ja, jeg ved godt Silkeborg ikke lige er hvad man vil kalde et stenkast fra Århus, men det er heller ikke ligefrem Mordor agtigt langt væk).

    Jeg køre alt slags WoD, men med speciale i Vampire og Mage, hvor jeg gerne køre en høj grad af 'systemløshed' med stor vægt på storytelling og karakterudvikling, som andet end bare stats på et papir Wink

    Jeg vil selvfølgelig også meget gerne være spiller hvis chancen byder sig, men indtil videre har jeg stort set kun været GM.

    Så, hvis der er nogen der kender til noget WoD i Århus, eller hvis der er nogle spillere i nærheden, så stiller jeg mig til rådighed som skummelt type for enden af bordet.

    -Yuchiri
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    GM uden spillere i Århus Empty Sv: GM uden spillere i Århus

    Indlæg  Baragos Lør 29 Okt - 9:58

    Hej og velkommen.

    Du må selvfølgelig meget gerne komme til Silkeborg en gang om ugen og spille WoD (ved, der er spillere, der gerne vil være med), men ellers kan du prøve Grotten i Århus. De har klublokaler på Randersvej, tæt ved Uni, og der er vist åbent alle ugens dage.

    Håber du finder noget, og får du lyst til at komme til Silkeborg, så siger vi hjerteligt velkommen til det også Smile

      Lige nu er det Søn 28 Apr - 12:53