Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+12
TheEmpress
Flaffer
Harriet Wraa
Klitte
Nithler
Drizer
Tinno
Spikey
Ida Simonsen
Jonathan
Nobody
Baragos
16 deltagere

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ellen Østergaard Fre 27 Maj - 7:29

    *vote no lynch*
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Fre 27 Maj - 7:52

    (Tja, Eksamen igen osv. burde få en smule mere tid nu dog Smile )

    **vote no lynch**
    avatar
    TheEmpress
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 22
    Join date : 04/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  TheEmpress Fre 27 Maj - 9:19

    **Vote No Lynch*
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Fre 27 Maj - 10:05

    Stemmeoptælling:

    No Lynch: [8] - Flaffer, Jonathan, Nobody, Spikey, Drizer, Ellen, Tinno, Ea

    Night has fallen and you make camp in a small cave on the way out of the dragon's subterranean realm, eating a meager meal and posting guards.

    Det er nu nat, og I må ikke poste her i tråden, før jeg siger til.

    Dem, hvis roller har noget at lave om natten, må gerne sende en PM hurtigst muligt med deres actions, ikke senere end fredag kl. 23:59.

    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Lør 28 Maj - 1:13

    Natten går, men ikke uden uheld. De heldige eventyrere, der havde fået en af de magiske ting, havde virket glade for deres held, men rustningen havde ikke gjort meget gavn, for næste morgen lå Ea død, hendes skinnende rustning placeret ved siden af hendes blodige tæppe.

    Tyvene havde dog været så smarte, at de ikke havde taget rustningen, da det ville have været lidt for nemt at opdage...


    Day 2 er startet med følgende spillere tilbage:

    Drizer
    Ea
    Ellen
    Flaffer - magisk sværd
    Gwan
    Harriet
    Hybendal
    Ida - helende drik
    Jonathan
    Klitte
    Nithler - usynlighedsdrik
    Nobody
    Spikey
    Tinno

    Den magiske rustning har ingen ejermand.
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 2:11

    ARGH! somebody killed Ea :O
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Lør 28 Maj - 2:55

    Så hvad gør vi nu, er der nogen der har nogen ide om hvem der er hvad? Jeg selv har ik nogen jeg kan pege på lige nu.

    På et andet plan, hvad gør vi nu med rustningen? laver vi endnu et roll om den, eller er der nogen der mener at de har krav på den? Jeg stemmer selv på endnu et roll, medmindre nogen kan komme med et godt argument for hvorfor det ikke skulle være sådan.
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Lør 28 Maj - 4:32

    Ja jeg kan heller ikke lige pege fingre af nogle lige pt, MEN hvis de tyve skal til at dræbe hvær nat, så kunne det være vi bare skulle randomely hænge nogle
    (Først nu opdager jeg at jeg med denne statement lige har sat et stort fedt Bullseye på migselv som den der bliver hængt først)
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Lør 28 Maj - 4:41

    Der er kun tre tyve og én snigmorder, og hvis vi begynder at lynche i blinde, kan vi risikere at ramme f.eks. en troldmand eller en kriger, der så vil tage en anden med i faldet - der så også kan vise sig at være en af The Good Guys. Med den meget lille chance for at ramme en tyv, er det så risikoen værd?
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Lør 28 Maj - 4:48

    Der må jeg være enig med Ida, det går altså ikke at vi bare lyncher til højre og til venstre uden grund.
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Lør 28 Maj - 5:29

    True, det ender bare aldrig godt x'D se bare på sidste spil! Men er der nogle som har den mindste mistanke som de har lyst til at lufte for os andre? Ida, dit mellemnavn er praktisk talt goodfeeling/observatør (hvilket var grunden til at du fik drikken). Er der noget du allerede nu har kunnet spore?
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Lør 28 Maj - 6:17

    Altså... Ikke udover at det virker påfaldende, at Harriet foreslår at lynche i blinde, når der er så sindssygt stor chance for at ramme en uskyldig - men det har hun trods alt selv påpeget. Det kan dog meget vel være et strategisk træk fra tyvenes side at smide bulls eyes i hovedet på sig selv, netop for at fjerne mistanke. Omvendt psykologi.
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 28 Maj - 11:06

    Jeg mener også det ville være bedst at lave et roll på rustningen, tror ikke rigtig at der er nogen som har lyst til at tage det første "cursed item" som allerede har bragt en til dødsriget..
    Den eneste jeg ville have en smule mistanke til ville være Flaffer som var den første som postede og ikke særligt hensynsfuldt, "ARGH! Someone killed Ea (smile)" lyder mere som et "overrasket" udtryk..
    Men jeg synes ikke vi skal tage forhastede konklusioner, der er ingen grund til at hænge folk til højre og venstre, da som Ida også nævner, er forholdsvis lav chance for at ramme tyve eller snigmorderen.
    Medmindre der er nogen som har en anden mistanke?
    For ja, omvendt psykologi skal vi også passe på, men vi skal jo heller ikke blive paranoide..
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Lør 28 Maj - 11:55

    Men vi har ikke ret meget at gå efter så det er faktisk kun de små ting som fx. det Jens skriver efter Ea's alt for tidlige død som vi rent faktisk kan bruge til at finde en tyv.

    Jeg siger på ingen måde at vi skal hænge Jens men pointere bare at vi ikke har meget at gå efter.
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Lør 28 Maj - 12:08

    Altså hvis i får det bedre af at hænge mig, så er i da velkommen til det, det ville bare være en dum plan da i så ville være en ærlig person mindre, og et skridt tættere på at tabe, But by all means.

    Jeg kan godt se pointen i at det er ret dumt bare at hænge folk randomly, men på den anden side, hvis der ikke snart sker noget drastisk, så kan tyvene bare plukke os en efter en, og hvad er vigtigst? at se hvor længe vi kan holde ud inden tyvene har dræbt os alle? eller at få de tyve ned med nakken?

    Ja der kommer nok til at ryge nogle uskyldige i processen, og det er også pisse ærgeligt, men jeg vil gerne lade livet hvis det bringer hele gruppen tættere på at finde ud af hvem der EGENLIGT er tyv.

    Og igen JA jeg kunne godt selv være en af de tyve der bare bruger omvændt psykologi på jer alle sammen, og jeg har intet bevis på at jeg IKKE er, jeg har kun mit eget ord på at jeg er en ærlig medeventyre

    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 28 Maj - 22:06

    Tror ikke rigtig du har sååå meget mistanke (endnu) Harriet Wraa, så du behøver ikke forklare dig meget mere, for du graver bare et dybere og dybere hul Smile
    den som vækker størst mistanke hos mig er Flaffer som stadig ikke har forsvaret sig, efter der er flere som siger de er mistænkelige på hans reaktion over Ea's død..
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 28 Maj - 22:09

    Men vi kan vel ikke finde ud af hvad Ea's rolle var vel? For det ville gøre det lidt nemmere at finde ud af hvem der så er hvad..
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 22:09

    kan ikke se det suspekte i at skrive Ea var død? confused prøvede bare at sætte noget i gang da der ikke rigtig var andre der gjorde det.
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 22:14

    Drizer. er det ikke kun dig der siger flere synes jeg er suspekt? eller har jeg overset noget?
    Klitte
    Klitte
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 9
    Join date : 09/05/11
    Age : 41
    Geografisk sted : Skærbæk, Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Klitte Lør 28 Maj - 22:38

    Poster bare lige for ikke at være helt inaktiv.

    For helt ærlig har jeg ingen anelse.

    Det er et meget godt argument, at vi kommer til at ramme "uskyldige" hvis vi hænger i blinde.

    Men på den anden side. Ud over hvordan folk stemmer og nominerer til lynchinger, hvad anden måde har vi så til at få information?
    Uden lynchinger, er det vel bare et spørgsmål om at tyvene tiltrækker sig tilpas meget opmærksomhed til at "passe ind" og så ellers plukker folk væk, en efter en.

    Eller er der noget jeg har overset? Hvis ikke ved afstemninger, hvordan skal vi så få en anelse om hvem der er suspekte? Ved at gætte når vi bliver få nok?

    Jeg siger ikke vi absolut skal lynche nogen. Tværtimod håber jeg egentlig mest på at få et svar, nemlig en anden måde at regne ud, hvem tyvene er. Men findes en sådan?
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 28 Maj - 22:44

    Flaffer, hvis du læser længere i forumet vil du se jeg ikke er den eneste, men synes bare det var underligt at du ikke svarede første gang jeg luftede tanken om at det var underligt at du skrev sådan også ikke var aktiv bagefter (ofc gør det ikke noget for vi går vist alle sammen til eksamen lige pt)..
    Men hvis du forsvare dig gør det ikke noget Smile

    Klitte, der findes ikke så vidt jeg ved en måde vi kan få det løst på... den eneste ville være at alle afsløre sig selv og derved ved vi hvem vi skal nakke og ikke skal (men det ødelægger jo spillet, og så der ikke meget mere sjov i det).

    Men det er en dårlig ide at begynde at hænge i blide, som alle vist er enige om, så feel free til at komme med fprslag til hvordan vi kan finde ud af hvilken profession folk føre ud i livet..
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 22:49

    ret nemt at forsvare ^^ første gang så skal lige vende mig til at tjekke oftere...
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 22:50

    at jeg spiller forum spil vel at mærke
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Lør 28 Maj - 22:50

    Vi har (som jeg sagde tidligere) ikke meget at gå efter og selvom at birk siger at jens er mistænkelig så er der ikke meget vi kan bruge det til da jens ikke rigtig har sagt noget der ville få ham mistænkt som en tyv.

    Jeg tror bare at Birk og jens mangler at se hinanden an og derfor beskylder hinanden. for all we know kunne de begge to være tyve der bare prøver på at mislede selvom det virker lidt urealistisk som en valid strategi.

    Efter som vi INTET har at gå efter så kunne vi lige så nemt gå efter en af de personer der tegner et stort bullseye i panden på sig selv(jeg tænker på dig Harriet) men her har vi en lige så stort chance for at ramme en tyv som noget andet sted.

    vi skal snart til at foretage en beslutning og jeg skal da ikke være den sidste til at sige at jeg ikke har meget til at begrunde en mulig lynchning af nogen.


    Er vi virkelig nød til at lynche i blinde?
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 22:52

    lige så der ikke er tvivl så var det ikke for at beskylde Birk ^^

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 4 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Lør 11 Maj - 18:48