Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


4 deltagere

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Harriet Wraa Tirs 31 Maj - 3:02

    Greetings and Salutations kære med-nørder!!

    Jeg har et meget seriøst spørgsmål, som meget gerne må svares på seriøst, men i lyset af emnet vil jeg stille spørtgsmålet i bedste Wes Cravens Ghostface stil:
    "Whats your favorit scary movie?"
    Det jeg mener er, hvilke(n) gyser film er i helt vilde med / skræmmer jer mest, Og hvorfor?

    Jeg skal bruge det til mit næste "Real Life Horror Show" scenarie, som jeg måske vil melde til avacon, MEN jeg skal lige have lidt flere ideér, end mine egne små favorit scares (Zombier ARGH!!!)
    Jeg håber at jeg får mange gode svar fra jer

    Kæmpe Kram fra Harryen
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty Sv: HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Nobody Tirs 31 Maj - 3:20

    Den film der har skræmt mig eller mest og stadig får mig til at kigge ud af vinduet i frygt er helt sikkert Marble hornets. det er en ARGH på Youtube og den er scary as fuck når man ser den helt alene om natten i et mørkt hus :O

    Link:

    https://www.youtube.com/user/MarbleHornets?blend=1&ob=5
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty Sv: HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Gwan Tirs 31 Maj - 4:55

    godt spørgsmål.. umiddelbart vil jeg sige IT (den med klovnen)
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty Sv: HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Harriet Wraa Tirs 31 Maj - 4:59

    Alex:
    Cool... Jeg sidder og ser dem lige nu, skal til at se entry 4, allerede nu syntes jeg at det virker spookie, tak for det fede link.

    Emma:
    Ok cool... Men hvorfor? hvad gjorde den fed, og hvad er det mest skræmmende i den?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty Sv: HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Nobody Tirs 31 Maj - 5:04

    Harriet det bliver kun bedre op til midt 20'erne så begynder season 2 og den er knap så fed
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty Sv: HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Baragos Tirs 31 Maj - 7:43

    Alien, den ottende passager. Seriøst den bedste/mest skræmmende gyserfilm, jeg har set, og ikke kun fordi jeg var ret ung første gang.

    Event Horizon, der på fantastisk vis yder homage til Warhammer 40K uden at have nogen direkte forbindelse til det univers, er også ret god.

    Sponsoreret inhold


    HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie Empty Sv: HJÆLP MIG!!! med ideér til en ny RLHS scenarie

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 29 Mar - 5:42