Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+12
TheEmpress
Flaffer
Harriet Wraa
Klitte
Nithler
Drizer
Tinno
Spikey
Ida Simonsen
Jonathan
Nobody
Baragos
16 deltagere

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 33
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Fre 10 Jun - 7:58

    Ja, undskyld jeg ikke har skrevet mere, jeg har prøvet at følge så meget med som jeg kan, men synes egentligt ikke jeg har haft noget specielt konstruktivt at sige...
    Det har jeg egentligt stadigvæk ikke, jeg kan ik umiddelbart sige noget om nogen, men på et eller andet plan nærer jeg en lille mistanke til Ida, men det kan godt bare være fordi hun er så god til at tænke logisk, jeg kan ikke rigtigt sætte en finger på noget konkret, ikke på nogen.

    **Vote Gwan rustning**
    **Vote Klitte Usynlighedsdrik**
    **Vote Gwan sværd**

    Jeg synes dog det er godt at prøve at beskytte vores to "sikre" kort.
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Fre 10 Jun - 8:09

    jeg tror jeg vil joine

    ** vote lynch Jonathan **
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Fre 10 Jun - 8:31

    Min gutfeeling, min fornemmelse af hans ændrede spillestil, samt hans beslutning om at give alle tingene til Gwan uden forklaring sætter i mit hoved Jonathan i et dårligt lys. Hvis Gwan får alle tingene og bliver slået ihjel, er der igen sandsynlighed for, at de kan ryge til en tyv. Derudover mister vi også chancen for at holde vores heler i live. Hvis heleren bruger usynlighedsdrikken, mister tyvene en genstand, som de kan have rigtig god gavn af. På baggrund af det vil jeg smide min stemme:

    **Vote Lynch Jonathan**
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ellen Østergaard Fre 10 Jun - 8:53

    jeg stemmer for at beskytte gwan og klitte, så derfor:
    **Vote Gwan rustning**
    **Vote Klitte Usynlighedsdrik**
    **Vote Gwan sværd**

    mht lynchning: **vote lynch Jonathan**

    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Fre 10 Jun - 9:50

    Officiel Stemmeoptælling:

    Sværdet:
    Gwan [5] – Drizer, Klitte, Jonathan, Tinno, Ellen

    Rustning:
    Gwan [7*] – Ida, Gwan, Drizer, Klitte, Jonathan, Tinno, Ellen

    Usynlighedsdrik:
    Klitte [7*] – Ida, Gwan, Drizer, Klitte, Harriet, Tinno, Ellen
    Gwan [1] - Jonathan


    Lynch
    Jonathan [5] – Drizer, Harriet, Gwan, Ida, Jonathan

    Rustningen tilfalder Gwan, Usynlighedsdrikken tilfalder Klitte (Ellens stemmer var ikke nødvendige for dette.

    Sværdet mangler én stemme for at blive automatisk fordelt.

    Jonathan er én stemme fra at blive lynched.

    Hard Deadline: Fredag kl. 23:59

    Sværdet skal fordeles, før nogen kan lynches, hviket vil sige, at stemmer på Jonathan (lynch) ikke vil være gyldige, med mindre sværdet har fundet en ejermand. Hvis ingen stemmer inden hard deadline, så ryger sværdet til Gwan og Jonathan bliver lynched.
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Fre 10 Jun - 10:08

    **give sword Gwan**
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Fre 10 Jun - 18:15

    Drizer skrev:**give sword Gwan**

    Du stemmer allerede på, at hun skal have sværdet, så...
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Fre 10 Jun - 18:32

    Ops right ^^
    Altså jeg synes helt klart at det enten er Gwan eller Klitte der skal have sværdet, de er de eneste folk stoler på pt. og er nok de bedste bud på folk der overlever, men Klitte er nok mere det bedre bud (har gået og tænkt lidt over det), da hvis Gwan bliver angrebet af tyve i nat ville miste det igen, så synes jeg måske det er bedre at give det til Klitte som har en chance for at kunne bruge dets stemme kraft mere end en gang. Undskyld Gwan tænker bare højt her Smile

    Eller tager jeg fejl? Synes vi sidder i en lidt stram situation pt silent
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Fre 10 Jun - 23:01

    Drizer, kan godt følge din tankegang ^^ og dog. For jeg tror at Klitte bliver dræbt af tyvene før jeg gør xD Hvis du var tyv, ville du så dræbe den som også ville dræbe en af jer, eller ville du dræbe en som kunne heale andre? Den som healer andre er Klitte, så hun er mere udsat. Jeg ville nok have sværdet i længere tid
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Fre 10 Jun - 23:03

    Gwan skrev:Den som healer andre er Klitte, så hun er mere udsat.

    Klitte kan sikkert klare det, da jeg tror, han er ret "secure" i sin mandighed, men hvad er det med kønsforvekslingerne på dette forum? Smile
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Lør 11 Jun - 0:17

    [quote="Baragos"]
    Gwan skrev:hvad er det med kønsforvekslingerne på dette forum? Smile

    x'D undskyld mandige Klitte som er en han
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Lør 11 Jun - 1:21

    Gwan, du skal tænke på, at tyvene lige nu "har råd" til at miste en tyv, fordi de er fuldtallige, og vi har mistet mange. Det kan blive ekstremt farligt for dem at vente for længe, da du altid vil tage en af dem med i døden. Hvis de venter for længe, kan de risikere kun at være én tilbage, og så taber de uanset hvad, hvis du stadig er i spil på det tidspunkt. Klitte har usynlighedsdrikken og derfor muligheden for at holde sig selv i live, hvor du lige nu - i følge min tankegang - står i større risikogruppe. Derfor kan jeg godt følge Drizers tankegang. Jeg er dog glad, bare enten dig eller Klitte får den.
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Lør 11 Jun - 6:55

    Ida - forståeligt nok. Men hvad med din helende drik egentlig? Vil du også give den videre, eller beholder du den stadig? Smile
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Lør 11 Jun - 12:00

    Officiel Stemmeoptælling:

    Sværdet:
    Gwan [5] – Drizer, Klitte, Jonathan, Tinno, Ellen
    Ikke Stemt [5] - Ellen, Gwan, Ida, Nobody, Spikey

    Lynch
    Jonathan [5] – Drizer, Harriet, Gwan, Ida, Ellen
    Ikke Stemt [5] - Jonathan, Klitte, Nobody, Spikey, Tinno

    The adventuring party redistribute the loot before discussing matters. One of their number claim to be a good fighter and is given the sword and armor, while another claims to be a holy cleric, able to heal the wounds of his companions.

    Finally, they start pointing fingers at one of their number who'd not spoken much. After killing him, they discover a set of tattoos on one arm, and in his belt a set of lock picks.


    Send venligst jeres nathandlinger inden søndag kl. 23:59.


    Sidst rettet af Baragos Søn 12 Jun - 0:46, rettet i alt 2 gange
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Jonathan Lør 11 Jun - 18:46

    Vil godt have lov til at protestere over at jeg står til at have stemt på mig selv?
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ellen Østergaard Lør 11 Jun - 21:04

    Ellen Østergaard skrev:jeg stemmer for at beskytte gwan og klitte, så derfor:
    **Vote Gwan rustning**
    **Vote Klitte Usynlighedsdrik**
    **Vote Gwan sværd**

    mht lynchning: **vote lynch Jonathan**


    ville bare lige rette en fejl, jeg stemte på jonathan til lynchningen Smile
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Søn 12 Jun - 3:13

    Yup men du skrev det ikke i en individuel sætning, hvilket måske kan have ugyldig gjort stemmen...

    Og til folket det siger at de ikke skriver fordi de ikke har noget fornuftigt at skrive, Det stopper altså ikke mig, bare fordi i ikke kan pege fingre betyder det ikke at der ikke er noget at skrive, man kan også skrive hvorfor man er så usikker, eller noget andet, posten behøver ikke at indholde:" Dræb ham og fred hende" beskeder, men kan jo også bare have et "I DON'T KNOW WHO TO TRUST"...
    Just saying...

    But now to something completly different:
    YAY VI FIK EN TYV.... Så kan han sq lære det Very Happy:D:D

    * Danser lykkeligt rundt om Jonatans lig*
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Søn 12 Jun - 3:21

    Læg dig til at sove, Harriet Wink
    Harriet Wraa
    Harriet Wraa
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 33
    Join date : 21/05/11
    Age : 37
    Geografisk sted : mit hjem

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Harriet Wraa Søn 12 Jun - 6:23

    Sorry All awsome GM.... Sad
    Sleep
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Søn 12 Jun - 10:41

    [Bare for god ordens skyld... Bliver der givet hints til, hvorvidt tyven er snigmorder, hvis det er tilfældet?]
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Man 13 Jun - 20:45

    The new day dawns, and to the collective surprise of all the adventurers, no one seems to have died during the night. There's no bloody corpses lying about.

    But after celebrating for a while, the adventurers notice, that one of their number seems to be missing. Klitte is nowhere to be seen.


    Day 5 starter.

    Soft Deadline Onsdag kl. 23:59

    Spillere:
    Drizer
    Ellen
    Gwan
    Harriet
    Ida
    Klitte (forsvundet?)
    Nobody
    Spikey
    Tinno

    Med 9 spillere tilbage kræver det 5 stemmer at nå en beslutning.
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Tirs 14 Jun - 4:50

    Så er usynlighedsdrikken vist ude af omløb :b Well done, Klitte!
    Og oh Troldmand, har du haft et syn måske denne nat om nogen skyldige?
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Ons 15 Jun - 1:33

    Hvad skete der? Beskyttede Klitte sig selv eller en anden? Vil den, der blev beskyttet, ikke træde frem, så vi kan vide, om der er flere sikre kort iblandt os?
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Ons 15 Jun - 10:20

    Ida - Klitte er forsvundet = Klitte brugte sin usynlighedsdrik. Ingen dræbte = de gik efter Klitte?
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Ons 15 Jun - 11:13

    Ja, de må enten være gået efter Klitte eller den hun har beskytte. jeg tor ikke man får at vide hvis man bliver beskyttet men det er jo detaljer.

    men vi kan rimelig sikkert gå ud fra at de gik efter Gwan eller Klitte så ud fra dette hvem tror vi så er tyv?

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 9 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 19 Apr - 19:53