Avalon Game Club

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Avalon Game Club

Forum for Silkeborg rollespilsforening Avalon Game Club.


+12
TheEmpress
Flaffer
Harriet Wraa
Klitte
Nithler
Drizer
Tinno
Spikey
Ida Simonsen
Jonathan
Nobody
Baragos
16 deltagere

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 28 Maj - 22:58

    Men Alex har sådan set ret, vi kunne lige så godt begge være tyve?
    Så der er heller ingen grund til ikke at lynche os...

    Synes bare ike vi bør lynche os frem i blinde, for chancen er større at vi ikke finder en tyv ved det men rammer en af de gode... (og det siger jeg ikke for at forsvare mig selv. you wanna lynch me? go ahead)
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Lør 28 Maj - 22:59

    Men skal vi enlig finde en ny ejermand til rustningen? selvom jeg ikke tror der er nogen som vil tage den frivilligt..
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Lør 28 Maj - 23:28

    tror vi skal roll for den... der er vidst ikke nogen der endnu har lyst til at tiltrække sig ekstra opmærksomhed ved at sige de vil have den.
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ellen Østergaard Søn 29 Maj - 0:14

    jeg stemmer for, at vi (Bruno) skal lave et ramdom roll, så rustningen bliver fordelt.

    mht. lynchning synes jeg heller ikke rigtigt vi har noget konkret at gå efter.
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Søn 29 Maj - 1:01

    For at være helt ærlig begynder jeg at scrolle forbi folks kommentare fordi langt de fleste kommer med den samme statement: Det ville være smart at starte spillet, men for ikke at plante bullseye på mig selv tør jeg ikke sige noget.

    Så jeg vil prøve en anden taktik. Skal vi stemme om folk vil gå endnu en nat med no lynch eller om vi skal udvælge en at hænge for at komme igang?
    Hvis man er imod lynching: **vote no lynch**
    hvis man er for en lynching (lidt i det blinde): **vote lynch**
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Søn 29 Maj - 1:06

    **vote no lynch**

    men det er vel kun Bruno som står for det ?
    Spikey
    Spikey
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 38
    Join date : 05/05/11
    Age : 36
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Spikey Søn 29 Maj - 2:12

    ^^Vote no lynch^^
    Tinno
    Tinno
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 07/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Tinno Søn 29 Maj - 2:30

    **Vote no lynch**

    Jeg tror ikke det vil gøre noget godt bare at lynche at random. Risikoen for at ramme en uskyldig er alt for stor i forhold til chancen for at ramme en tyv, rent statistisk set, så indtil vi har noget andet at gå efter kan jeg ik se grunden til det.
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Søn 29 Maj - 2:44

    Jeg er delvist enig med Jens med at vi har en for stor chance for at ramme en uskyldig person, eller værre, en kriger eller præst.

    **Vote no lynch**
    Ellen Østergaard
    Ellen Østergaard
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 17
    Join date : 05/05/11
    Age : 38
    Geografisk sted : Hasle, Århus.

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ellen Østergaard Søn 29 Maj - 5:01

    "Vote no lynch"
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Søn 29 Maj - 5:13

    Rul for rustning:
    avatar
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 5
    Join date : 02/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Admin Søn 29 Maj - 5:13

    The member 'Baragos' has done the following action : Terningerne viser

    '1d14' : 13
    Nobody
    Nobody
    Acolyte
    Acolyte


    Antal indlæg : 123
    Join date : 05/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nobody Søn 29 Maj - 5:37

    ny ejer af rustningen:

    1 Nobody
    2 Jonathan
    3 Ida
    4 Spikey
    5 Tinno
    6 Drizer
    7 Nithler
    8 Klitte
    9 Harriet
    10 Flaffer
    11 Ea
    12 Ellen
    13 Hybendal - Rustning
    14 Gwan


    Så køre vi videre med vores afstemning om lynch VS no lynch?
    Jonathan
    Jonathan
    Initiate
    Initiate


    Antal indlæg : 50
    Join date : 06/05/11
    Age : 32

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Jonathan Søn 29 Maj - 6:23

    må nok slutte mig til folk om at lade være med at lynche, vi ved jo intet, og det vil kun være en fordel for tyvene hvis vi slår en ihjel baseret på tilfældige kommentarer.

    *Vote no lynch*
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Søn 29 Maj - 6:36

    Mht. lynch, Harry, så mister vi statistisk set færre uskyldige ved ikke at lynche idag, da sandsynligheden for at ramme en tyv er sindssygt lille. Der er lige så stor sandsynlighed for at ramme en kriger, præst eller troldmand, som der er for at ramme en tyv (snigmorderen ikke medregnet), og jeg mener klart, at det er for stor en risiko at tage.

    Der er sandsynligvis to årsager til, at ingen vil gå efter rustningen; for det første risikerer man at blive mistænkt for at være tyv, og for det andet bliver man et kæmpe target for tyvene, da de sandsynligvis MEGET gerne vil have fat i rustningen xD

    **Vote no lynch**
    avatar
    Flaffer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 13
    Join date : 05/05/11

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Flaffer Søn 29 Maj - 7:26

    **vote no lynch**
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Søn 29 Maj - 7:52

    The party has travelled long today, and make camp for the night, no one wanting to cast suspicion on his or her travelling companions, so no one is tried and executed for being a thief.

    Stemmer:
    Ingen hængning [8] - Drizer, Spikey, Tinno, Nobody, Ellen, Jonathan, Ida, Flaffer
    Ingen stemme [5] - Gwan, Harriet, Hybendal, Klitte, Nithler

    Bemærk, at Flaffers stemme teknisk set ikke talte med, da der allerede var et flertal efter Idas stemme, men den er noteret i skemaet. En anden gang behøver I ikke at stemme, hvis et flertal (N/2 +1) har stemt på en bestemt person, da det så er en insta.


    Dem, der har ting at lave på Nat 2, må gerne sende en PM senest Søndag kl. 23:59.

    I må ikke skrive her i tråden, før Day 3 starter.
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Søn 29 Maj - 10:37

    De brave eventyrere vågner efter endnu en nats søvn, og endnu en gang er en af de gæve rejsefæller blevet koldt og blodigt dræbt i sin søvn. De finder ham stadig knugende det magiske svært, han fik tildelt ved lodtrækning kun to dage før.

    Flaffer er død, sværdet har ingen ejermand.

    Day 3 er nu startet. Med 12 spillere tilbage skal der 7 stemmer til en Insta-.

    Soft Deadline: Tirsdag kl. 23.59.
    avatar
    Nithler
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 4
    Join date : 18/05/11
    Age : 30
    Geografisk sted : Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Nithler Søn 29 Maj - 11:37

    Vil lige starte med et undskyld for at være inaktiv men har lige haft 2 dage uden pc... føler mig lidt heldig med ikke at være død...

    Men endnu en er død.... har vi en troldman der har en anelse om hvem der er hvad? eller nogen med god intuition der har læst nogen andre som at være en tyv? jeg er selv elendig til det så jeg vil helst en af jer der bare kan lidt med at gennemskue andre gør det sådan ca... nu

    Med hensyn til sværdet synes jeg næsten vi bare skal rulle igen, men det er nok det værste item vi kan give en tyv så vi skal bare passe lidt extra på...
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Søn 29 Maj - 20:07

    Nej, det værste item, vi kan give til en tyv, er rustningen, da den beskytter tyven fra at blive hængt, hvilket er vores eneste våben imod dem. Derfor er det logisk, at tyvene slog Ea ihjel netop for at få fat i den. Hvis tyvene slog Flaffer ihjel for at få fat i sværdet, er der så ikke en vis sandsynlighed for, at rustningen allerede er i tyvenes besiddelse? I det her tilfælde vil det gøre Hybendal til genstand for mistanke, da han netop nu er ejer af rustningen. Det er ikke meget at bygge en mistanke på, men det er det nærmeste, vi kommer på et spor lige nu!
    Klitte
    Klitte
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 9
    Join date : 09/05/11
    Age : 41
    Geografisk sted : Skærbæk, Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Klitte Man 30 Maj - 5:31

    Jeg havde skrevet en halvlang post, men det var en masse ævl der i sidste ende kun indeholdt følgende:

    Enig med Ida. Både i mistanken, og i at den er en smule tynd, men det eneste vi har at gå efter.
    Gwan
    Gwan
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 37
    Join date : 05/05/11
    Age : 30

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Gwan Man 30 Maj - 6:16

    For at være ærlig så tror jeg at sværdet er lige så dejligt at have som rustningen for tyvene - da det så er lettere for dem også at lynche uskyldige. Og da rustningen først lige har fået en ny ejermand, kan det meget vel være at Hybendal bare er target'et for næste nat ^^;
    Ida Simonsen
    Ida Simonsen
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 49
    Join date : 05/05/11
    Age : 31

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Ida Simonsen Man 30 Maj - 6:56

    Tyvene har på alle måder mulighed for at slå folk ihjel i løbet af natten, og deres eneste nemesis er galgen. Som tyv ville jeg da langt hellere være i besiddelse af rustningen end sværdet. Det kan selvfølgelig også sagtens være, at tyvene har ladet være med at slå Hybendal ihjel i nat udelukkende for at sætte mistanke på ham og få os til at hænge ham. (Hvorefter de kan dræbe den næste ejer af rustningen - eller lade være for at rette mistanke igen. Det vil efterlade os med no clue at all). Spørgsmålet er bare, om tyvene har tænkt så langt. Lige nu er rustningens ejermand bare det eneste hint, vi overhovedet har at gå efter, og statistikken kommer snart til at pege i den forkerte retning, hvis ikke vi handler.
    Drizer
    Drizer
    Novice
    Novice


    Antal indlæg : 44
    Join date : 12/05/11
    Age : 32
    Geografisk sted : The Den of Evil - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Drizer Man 30 Maj - 9:10

    Jeg vil også sige jeg er enig med Ida, at den eneste mistanke jeg lige nu kunne have er til ejeren af rustningen, da den, som sagt, kan redde en fra galgen, men da den nye ejer ikke blev slået ihjel må han enten være heldig eller en del af broderskabet?
    Baragos
    Baragos
    Deity
    Deity


    Antal indlæg : 172
    Join date : 04/05/11
    Age : 45
    Geografisk sted : Min Dungeon - Silkeborg

    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Baragos Man 30 Maj - 19:19

    Lige en FYI: Hybendal er en pige Wink

    Sponsoreret inhold


    Werewolves 2 - Dungeons and Dragons - Page 5 Empty Sv: Werewolves 2 - Dungeons and Dragons

    Indlæg  Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Tirs 19 Mar - 22:35